ריינאייר הודיעה על סגירת תוכנית המנויים בתשלום שלה, Ryanair Prime, שמיועדת ללקוחות תכופים, שמונה חודשים בלבד לאחר שהושקה.
החברה הפסיקה לקבל הרשמות חדשות החל מ-28 בנובמבר, אך כל 55,000 המנויים הקיימים ימשיכו ליהנות מהטבותיהם עד תום תקופת ה-12 חודשים של כל מנוי.
התוכנית, שהוצעה במחיר של 79 אירו לשנה, כללה בין היתר הזמנת מושבים ללא תשלום, ביטוח נסיעות חינם והטבות נוספות, והוצגה במרץ האחרון כאחת מניסיונותיה הגדולים של Ryanair להציע ערך מוסף במודל "לואו-קוסט".
עם זאת, נראה כי גם חברות תעופה גדולות כמו Ryanair יכולות להסיק מסקנות שגויות לגבי הביקוש למוצרים בתשלום, במיוחד כאשר המודל העסקי נשען על מינימליזם והוזלת עלויות ועל קהל שמורגל למחירים נמוכים ולהצעות מינימליות.
חברת התעופה לא מסרה את הסיבות המדויקות לכשל התוכנית, אך ברור כי הניסיון למשוך לקוחות להירשם למנוי בתשלום לא עמד בציפיות.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

