נוסעים שטסים עם וויז אייר נתקלים בעמלה "נסתרת" שעלולה להגיע ל-160 יורו למשפחה. הנוסעים סיפרו כי נאלצו לשלם בנמל התעופה סכום של 40 יורו רק כדי להוציא כרטיס עלייה למטוס, לאחר שהחמיצו את חלון הצ’ק-אין המקוון. לפי מדיניות החברה, הצ'ק־אין אונליין נפתח 24 שעות לפני הטיסה ונסגר שלוש שעות לפני ההמראה, מוקדם יותר מהנוהג ברוב חברות הלואו־קוסט האחרות, כמו ריינאייר או איזיג’ט.
תביעה נגד וויז אייר: "סיוט מתמשך בשביל פיצוי"
נוסעים בבריטניה שלא הספיקו לבצע את ההליך אונליין חויבו לשלם בשדה. אמנם באתר החברה מצוין כי שירות הצ’ק אין בשדה עולה 13 יורו, אך המחיר הזה תקף רק למי שמוסיף את השירות מראש; בשדה עצמו המחיר קופץ ל-40 יורו. משפחה בת ארבע נפשות עלולה לשלם כך 160 יורו רק על הדפסה של כרטיסים.
נוסעים רבים כבר התלוננו ברשתות החברתיות על הקנס הבלתי צפוי. "חשבתי שצ’ק-אין שלוש שעות לפני מספיק, אבל עם וויז אייר זה כבר מאוחר מדי", סיפר לוק בן 22 מלונדון.
איך להימנע מהעמלה:
בצעו צ’ק אין ברגע שהאפשרות נפתחת - 24 שעות לפני הטיסה.
הורידו ושמרו את כרטיס העלייה למטוס בטלפון או הדפיסו אותו מראש.
אל תחכו לבוקר הטיסה - השלימו את הצ’ק-אין יום קודם.
לדברי החברה, נוסעים שלא ביצעו צ’ק-אין אונליין או שמעוניינים לעשות זאת בתוך שלוש שעות ממועד הטיסה יכולים להזמין את השירות מראש באתר תמורת 13 יורו, או לשלם 40 יורו בשדה.
מווייז אייר נמסר: "כמו חברות תעופה רבות אחרות, וויז אייר מעודדת את כל הנוסעים לבצע צ'ק אין מקוון מוקדם ככל האפשר לפני מועד ההמראה המתוכנן שלהם. אנו שואפים להפוך את הצ'ק אין לפשוט עבור הנוסעים ומספקים הנחיות במהלך תהליך ההזמנה, באתר וויז אייר ובאמצעות תזכורות במייל, כיצד לבצע צ'ק אין מקוון כדי להימנע מעמלות".
"נוסעים שלא ביצעו צ'ק-אין מקוון, או שמעוניינים לבצע צ'ק אין בתוך שלוש שעות מהטיסה שלהם, חייבים לעשות זאת בשדה התעופה. וויז אייר אינה מפלה אף נוסע".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו