מליסה דוהרטי, צעירה אירית המתגוררת באוסטרליה, לא תשכח בקרוב את הלקח שלמדה על בשרה. ימים ספורים לפני טיסת החלומות שלה עם בן זוגה מסידני לסינגפור, קיבלה לפתע מייל מ־Qantas Airlines המודיע כי הטיסה שלה בוטלה - ביוזמתה. רק שהיא לא נגעה בהזמנה כלל.
בסדרת סרטונים שפרסמה בטיקטוק, סיפרה דוהרטי כי שיתפה בהתלהבות את עוקביה - כ־3,000 במספר - בסרטון שמראה את אישור ההזמנה שלה, כולל מספר ההזמנה המלא (PNR).
אחד הצופים, ככל הנראה, השתמש בפרטים ובשם המשפחה שמופיע בפרופיל שלה - וביטל את הטיסה ישירות באתר החברה. “אני פשוט מרגישה שאני הולכת להקיא בכל רגע”, אמרה דוהרטי בדמעות. “זה הנמוך שבנמוכים. כמה קנאה אפשר שיהיה באנשים? רק רציתי להיות שמחה".
בהמשך עדכנה כי נציגת השירות של Qantas אישרה לה שהביטול בוצע דרך האתר, אך לא ניתן לדעת על ידי מי - "המערכת לא מראה אם זו הייתי אני, בן הזוג שלי או מישהו זר".
הכרטיסים עלו לה 1,200 דולר אוסטרלי (כ-2500 שקלים), אך בהודעת הביטול שקיבלה צויין כי תקבל החזר של 800 דולר אוסטרלי בלבד. בסופו של דבר, נציגת השירות הצליחה להשלים את ההחזר המלא.
דובר מטעם חברת Qantas מסר כי “כמו חברות תעופה אחרות, אנו מזהירים נוסעים שלא לפרסם באינטרנט תמונות של כרטיסים או אישורי טיסה. אנו מבינים שזו הייתה חוויה מאכזבת עבור גברת דוהרטי, והיא הועברה לטיסה חלופית תוך החזר מלא”.
@meld460
הסיפור, שהפך ויראלי ברשת, מסתיים בכל זאת בטוב - הזוג הזמין מחדש את הטיסה והחליט להמשיך הלאה: “לכל ה’טיפשים’ שם בחוץ - למדתי את הלקח שלי”, אמרה דוהרטי. “אל תסמכו על אנשים באינטרנט”.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו