קורה לכם שאתם מוצאים כרטיס טיסה במחיר המבוקש, אבל משהו קורה, או שאתם מחכים לתשובות בנוגעות לטיסה, וכשאתם חוזרים לאתר, אתם מגלים שהמחיר השתנה? בחברת התעופה הבינלאומית של אזרבייג’ן אזאל (AZAL), ערים למצוקת הנוסעים ומשיקים שירות מקוון חדש בשם "נעילת מחיר" (Price Locking), הידוע גם כ”שמור על המחיר” ("Hold the Price"), המאפשר לנוסעים לשמור את מחיר כרטיס הטיסה למשך 24 או 72 שעות מבלי לרכוש אותו מיד. השירות נועד להקל על תכנון נסיעות ולהגן על נוסעים מפני שינויים במחירים.
עבור נוסעים שנותרו להם לפחות שבעה ימים עד למועד הטיסה, ניתן לבחור נעילת מחיר ל־72 שעות בעלות של 10 יורו. אם נותרו בין ארבעה לשבעה ימים עד למועד הטיסה, ניתן לבחור נעילה ל־24 שעות תמורת 20 יורו. התשלום עבור שירות נעילת המחיר מתבצע באופן מקוון באמצעות כרטיס בנקאי, אינו נכלל במחיר הכרטיס, ואינו ניתן להחזר.
במהלך תקופת הנעילה, יכולים הנוסעים להיכנס למדור "ניהול ההזמנה" או "ההזמנות שלי" באתר או באפליקציה, ולהשלים את רכישת הכרטיס. אם הרכישה לא תתבצע בתקופת הנעילה, ההזמנה תבוטל אוטומטית ודמי השירות לא יוחזרו.
"השירות החדש יאפשר לנוסעים לדחות את רכישת הכרטיס למועד נוח מבלי לחשוש מעליית מחיר", נמסר מאזאל, לפי סוכנות הידיעות האזרית הממשלתית, AZERTAC. באמצעות תכונת "נעילת המחיר", החברה שואפת להעניק לנוסעים גמישות גדולה יותר בתכנון נסיעותיהם.

