המהלך שיוריד את מחירי הטיסות? כל הפרטים לקראת השינוי המשמעותי שצפוי

בנתב"ג הוחלט לפתוח את טרמינל 1 עד תחילת חודש יוני במטרה לקדם את חזרתן של חברות הלואוקוסט • למרות ההחלטה, לא בטוח שראינאייר יחזרו להוציא טיסות מישראל • יחד עם זאת, ייתכנו שינויים בעקבות המצב הביטחוני

ראיינאייר. צילום: ללא

לפני כחודש חשפנו  את הסיבה שבגללה עזבה ראינאייר את ישראל, והיא הדרישה לתשלום של מסי נמל גבוהים בעקבות סגירת טרמינל 1 ומעבר לטרמינל 3. כעת, גם וויז אייר הוסיפה את ההפרש למחירי כרטיסי הטיסה והדרישה מחברות הלואוקוסט לפעול מטרמינל 3 הקשתה על הרחבת האפשרויות לנוסע הישראלי. לאחר מספר דיונים הוחלט כי טרמינל 1 ייפתח עד תחילת חודש יוני - וזאת במטרה לקדם חזרה של חברות לואוקוסט לישראל. 

מטוס וויז אייר, צילום: קוקו

למרות המהלך, לא בטוח שזה מה שיחזיר את ראינאייר לישראל. הסיבה היא שחברת התעופה כבר שיבצה את המטוסים שהיו אמורים לטוס לישראל ליעדים אחרים. למרות זאת, עדיין ישנה אפשרות שבחברת הלואוקוסט האירית יחזרו לישראל בתחילת הקיץ. 

כידוע, ראינאייר הפעילה טיסות מישראל לכמה יעדים מבוקשים ותכננה להרחיב כאן את הפעילות. פתיחת טרמינל 1 תסייע גם לאיזיג׳ט, וויז אייר, טראנסאוויה וחברות לואוקוסט נוספות להגדיל את ההיצע ולהוסיף טיסות לישראל. חשוב להדגיש כי מדובר בהחלטה שהתקבלה, אך בפועל ייתכנו שינויים בהמשך בהתאם לבירוקרטיה ולמצב הביטחוני.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר