עד 22 דולר: מצאנו לכם את הטיסות הכי זולות לחודש הבא

העולם מתחיל להיפתח ומחירי הטיסות לחו"ל עדיין נמוכים מאוד • בדקנו ומצאנו טיסות ישירות, הלוך וחזור, במחירים שמתחילים מ-32 שקלים ומגיעים עד 70 שקלים • בין היעדים: וינה, מילאנו, בודפשט וסלוניקי

חברות הלואוקוסט מציעות מחירים נמוכים במיוחד, צילום: יח"צ

התחלואה בהרבה יעדים בעולם כבר נמצאת בירידה, השמיים פתוחים כמעט בלי הגבלות למחוסנים וישראלים רבים מנצלים את המחירים הנמוכים כדי לצאת לחופשות ביעדים השונים באירופה. בדקנו ומצאנו עבורכם טיסות ישירות, הלוך וחזור, במחירים שמתחילים מ-32 שקלים ומגיעים עד 70 שקלים.

הטיסות הזולות ביותר שמצאנו הן לוורשה ולסופיה, התאריכים שמצאנו הם 14-21 בפברואר לסופיה ו-14-18 בפברואר לוורשה. בשתי היעדים יש מעט מאוד הגבלות ורוב האטרקציות, המסעדות והברים נפתחו. החברה שמציעה את הכרטיסים במחירים הללו היא וויז אייר ההונגרית. חשוב להדגיש שיש עוד הרבה תאריכים במחירים דומים גם בחודש פברואר וגם בחודש מרץ.

גם בודפשט נכללת במבצעים, צילום: Getty Images

אם תרצו לטוס לווינה או לבודפשט, תוכלו למצוא טיסות ישירות של וויז אייר וראינאייר במחירים שנעים בין 17-19 דולרים לטיסות הלוך וחזור. תאריך הטיסה שמצאנו לבודפשט הוא 7-10 בפברואר, לווינה מצאנו בין התאריכים 6-9 בפברואר. גם כאן, יש תאריכים נוספים במהלך החודש במחירים דומים.

בעבור עוד כמה דולרים, תוכלו למצוא טיסות ישירות גם למילאנו, בוקרשט או סלוניקי. חברת ראינאייר מציעה טיסות ישירות לכל היעדים הללו ב-22 דולרים לטיסות הלוך וחזור. יש מגוון של תאריכים במחירים הללו בחודש הבא. דוגמאות: מילאנו 4-8 בפברואר, סלוניקי 7-14 בפברואר ובוקרשט 15-22 בפברואר.

לברלין תצטרכו לשלם 28 דולר,

כרגע יש הרבה מאוד מבצעים ומחירים נמוכים של לא מעט חברות תעופה לשורה של יעדים. בין היתר, ניתן למצוא גם טיסות ישירות לברלין ב-28 דולרים, לאמסטרדם ב-55 דולרים ולג'נבה ב-42 דולרים. את הטיסות במחירים הללו מציעה חברת הלואוקוסט הבריטית איזיג'ט. חשוב לקחת בחשבון שהמחירים לא כוללים כבודה ובחירת מושב, מה שעשוי לגרום לתוספת במידת הצורך.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר