ראינאייר ממשיכה להפתיע: טיסות ב-5 יורו לאירופה

חודש נובמבר התחיל עם שני מבצעים מדהימים של חברת ראינאייר, והפעם - טיסות בפחות מ-20 שקלים לכיוון למגוון יעדים באירופה • במהלך החודש, חברות נוספות צפויות לפרסם מבצעים מעניינים במסגרת ימי המכירות של חודש נובמבר

מחירים נמוכים לתקופת הקיץ, צילום: gettyimages

בשבוע שעבר פרסמה חברת הלואוקוסט האירית מבצע קצר, במסגרתו נמכרו כרטיסי טיסה לכמה יעדים באירופה במחירים שמתחילים מ-3 וחצי יורו לכיוון. כעת, כשבוע לאחר מכן, החברה יוצאת במבצע דומה – 5 יורו לכיוון למגוון יעדים באירופה.

• למבצעים הכי חמים בתיירות הקליקו כאן

המבצע תקף להזמנות שיבוצעו היום בלבד ולטיסות שימריאו במהלך החודש והחודש הבא. בין היעדים שנכללים במבצע ניתן למנות את בוקרשט, פאפוס, סלוניקי, מלטה, בארי, נאפולי ויעדים נוספים של החברה.

מזג האוויר בפאפוס כבר לא קיצי אבל עדיין מתאים לחופשה קצרה ומהנה, צילום: צילום: gettyimages

חשוב לקחת בחשבון שמדובר בחברת לואוקוסט ומחיר הכרטיס בסיסי ואינו כולל כבודה, ארוחה או בחירת מושב. מומלץ לבצע צ'ק אין מראש באתר כדי להימנע מחיובים נוספים ומיותרים.

המבצעים יימשכו במהלך נובמבר

במהלך החודש צפויות כל חברות הלואוקוסט לפרסם מחירים מיוחדים לטיסות לאירופה ולהגיב למבצעים המדהימים של ראינאייר. בשנים הקודמות חברות תעופה רבות פרסמו מבצעים מיוחדים במסגרת חגיגות הבלאק פריידיי והסייבר מאנדיי שכללו בין היתר כרטיסים במחירים של כמה יורו בודדים.

גם חברות הלגאסי צפויות לצאת במבצעים במהלך החודש הקרוב וחלקן צפויות להציע מחירים מיוחדים גם ליעדים רחוקים יותר מיעדי אירופה כמו תאילנד, ארה"ב, יעדי מרכז ודרום אמריקה ועוד.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר