מאל על לישראייר: מינוי חדש בחברת התעופה

השינויים בישראייר נמשכים: רמי לוי רכש את החברה, היא הפסיקה לטוס בשבת, הוסיפה יעדים חדשים וכעת גם מינוי חדש בהנהלה הבכירה • הילה הרמולין רונן שעבדה במשך 15 שנים באל על מונתה לתפקיד סמנכ"לית השיווק של החברה

בעלים חדש וסמנכ"לית שיווק חדשה - ישראייר

חברת התעופה ישראייר הודיעה הבוקר על מינוי חדש. הילה הרמולין רונן (48) תחליף את גיל סתיו ותשמש כסמנכ"לית השיווק והמכירות של החברה, היא תיכנס לתפקיד באופן רשמי בחודש נובמבר 2021.

הרמולין רונן החלה את דרכה המקצועית באל על, שם עבדה כ-15 שנים ובתפקידיה האחרונים בחברה שימשה כסגנית ראש אגף שיווק, מנהלת מועדון הנוסע המתמיד ומנהלת המסחר האלקטרוני.

הילה הרמולין רונן, צילום: סיוון פרג'

לאחר מכן עברה לבנק הפועלים וניהלה במשך כ 8 שנים, את השיווק והאסטרטגיה של הבנק, הובילה בין היתר את מהלך העסקים הקטנים בבנק.

בין המשימות הבולטות של הסמנכ"לית החדשה: לתת דגש לכל הקשור לממשקים האינטרנטיים של החברה ובמקביל, לשדרג את מערך השירות והמכירה.

כזכור, ישראייר נקנתה על ידי רמי לוי שהגיע עם תכניות מעניינות לגבי עתידה של החברה. ישראייר הפסיקה לטוס בשבת וידעה להציג גמישות לאורך כל תקופת הקורונה. כעת ישנן לא מעט משימות מאתגרות שעומדות בפני החברה שמתחילה לשנות את פניה.

אורי סירקיס מנכ״ל ישראייר התייחס למינוי: ״אנו מברכים על הצטרפותה של הילה הרמולין רונן לצוות הניהול הבכיר של ישראיר״.

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר