מספר מטורף: עוקפת את לאס וגאס - זה היעד עם הכי הרבה חדרי מלון בעולם

אמנם יש 151 אלף חדרי מלון בעיר ההימורים, אך בדובאי, יעד התיירות שלא מפסיק להתפתח בשנים האחרונות, צפויים לשבור את השיא הזה ממש בקרוב • על פי התכנון, צפויים להיפתח בקרוב עוד עשרות בתי מלון ועל פי ההערכות, הפער אמור לגדול עוד יותר במהלך השנה הבאה

לאס וגאס. צילום: רויטרס

לאס וגאס הייתה העיר עם הכי הרבה חדרי מלון בעולם והתואר הזה נכון גם ברגע כתיבת שורות אלו, אך בשבועות הקרובים זה צפוי להשתנות.

תערוכת התיירות השנתית בדובאי // שמעון יעיש


נכון לעכשיו, ישנם 151 אלף חדרי מלון בלאס וגאס, אבל יעד התיירות הכי מתפתח בעולם בימים אלו, שמושך אליו תיירים מכל רחבי הגלובוס, צפוי לשבור את השיא ממש בקרוב. על פי נתונים שפורסמו ממש לאחרונה, עם סיום בנייתם של כמה בתי מלון בדובאי, המספר צפוי לעמוד שם על 154 אלף חדרי מלון עד סוף שנת 2023, המספר הגבוה ביותר בעולם.

בין הרשתות שמחזיקות הכי הרבה בתי מלון בדובאי, ניתן למנות את ACCOR, מריוט, IHG, הילטון, רדיסון ורוטנה. על פי ההערכות, הפער אמור לגדול עוד יותר במהלך השנה הבאה, כאשר קצב בניית המלונות בדובאי ממשיך להיות גבוה, עם פרויקטים יוצאי דופן שאמורים להיפתח בתקופה הקרובה. על פי התכנון, צפויים להיפתח בקרוב עוד עשרות בתי מלון בדובאי באזורים שכבר יועדו לזה. חלקם הגדול בקרבת חופי הים הידועים של האמירות.

מלון אטלנטיס דה פאלם בדובאי, צילום: יח"צ


השיא החדש של דובאי יצטרף לשורת שיאים שכבר קיימים שם כמו הבניין הגבוה בעולם, פארק המים הגדול בעולם ואפילו המסגרת הגדולה בעולם וזאת לצד אחת מחברות התעופה הטובות בעולם ועוד לא מעט הישגים של היעד שהתגלה לישראלים בשלוש השנים האחרונות.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר