בלעדי: חברת התעופה אל על חושפת היום נתונים מעניינים על פעילותה בשנת 2022 ובאופן לא מפתיע מהנתונים עולה כי סיגריות היו המוצר הכי נמכר בשירותי הדיוטי פרי שמציעים דיילי החברה.
גם תמונת היעדים המועדפים על נוסעים החברה נחשפת מהנתונים. בראש הרשימה ניצבת ניו יורק, מיד אחריה לונדון ובהמשך פריז, אתונה, מילאנו, רומא, אמסטרדם, דובאי, ברצלונה ובנגקוק.
בסך הכול, אל על הטיסה בשנה האחרונה 3.8 מיליון נוסעים ב-22,250 אלף טיסות. במהלכן, החברה הגישה כ-6 מיליון ארוחות, 4.5 מיליון במחלקת התיירים והשאר במחלקות הביזנס. יותר מ-600 אלף ערכות נוחות חולקו לנוסעי מחלקות היוקרה וכ-2.7 מיליון שמיכות.
שימו לב לזה - האבידה היקרה ביותר שנמצאה במטוס אל על השנה היא מעטפה עם 8,600 דולר במזומן, שכמובן הוחזרה לבעליה.
נתון בעייתי
המוצר הנמכר ביותר בדיוטי פרי במטוסים הוא סיגריות של מרלבורו לייט. יותר מ-24 אלף יחידות נמכרו בדיוטי פרי של מטוסי החברה בשנת 2022. במקום השני תכשיטים, ובשלישי מוצרי אלכוהול. בסך הכל נמכרו יותר מ-240 אלף מוצרים בדיוטי פרי במטוסי אל על.
חשוב לזכור שמדובר בחלק קטן מכלל מוצרי הדיוטי פרי שנמכרים ליוצאים מהארץ, שכן הרוב הגדול נמכר בחנויות השונות בנמל התעופה בן גוריון.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו