במרחק טיסה קצרה מישראל: בקרוב ייפתח אחד המלונות היוקרתיים בעולם

מלון אטלנטיס דה רויאל בדובאי ייפתח להשקה בחודש ינואר הקרוב, ולקהל הרחב בחודש מרץ 2023 • במלון יש אנשי צוות צמודים לאורח, תפריטי כריות, שירותי פריקת מזוודות, גיהוץ וקיפול, ותמרוקים של הרמס ושל מותגי יוקרה נוספים

מלון אטלנטיס דה רויאל היוקרתי, צילום: אטלנטיס רויאל

מלונות יוקרתיים הם חלק מהחוויה בדובאי, יש שם לא מעט כאלה והסטנדרט עולה בכל פעם מחדש. כעת אנחנו מביאים לכם תמונות ראשונות של מלון אטלנטיס דה רויאל היוקרתי, שייפתח להשקה בחודש ינואר הקרוב ולקהל הרחב בחודש מרץ 2023.

במלון יאפשרו לאורחים לקבל שירותים מיוחדים, כמו אנשי צוות צמודים לאורח, תפריטי כריות, פריקת מזוודות, גיהוץ, קיפול ותמרוקים של הרמס ושל מותגי יוקרה נוספים. המלון מכיל 795 חדרים, גובהו 43 קומות והוא מכיל, בין היתר, 44 סוויטות שבהן יהיו בריכות אינפיניטי פרטיות.

מלון אטלנטיס דה רויאל היוקרתי, צילום: אטלנטיס רויאל

באטלנטיס דה רויאל יהיו 17 מסעדות וברים, ובקומה ה-22 יוקם אחד הברים הטובים בדובאי, שייקרא "קלאוד 22" - בר קוקטיילים של סטון בלומנטל עם אקווריום נוי שבו 4,000 מדוזות. המחירים כרגע נעים סביב 3,500 שקלים ללילה לחדר, מחיר סביר ביחס למלון בסדר הגודל הזה.

לפני הפתיחה לאורחים, אטלנטיס דה רויאל יקיים בינואר השקה מרהיבה עם שורה של סלבריטיז מכל העולם - אירוע שמבטיח להתאים לסטנדרטים של אתר הנופש החדש, מה שמזכיר את ההשקה המרהיבה של מלון Atlantis The Palm בשנת 2008, שם הגיעו, בין היתר - רוברט דה נירו, ג'רארד באטלר, קיילי מינוג ופריאנקה צ'ופרה, עם מופע זיקוקים שניתן היה לראות מהחלל.

מלון אטלנטיס דה רויאל היוקרתי, צילום: אטלנטיס רויאל

טים קלי, מנכ"ל אטלנטיס דובאי, מסר: "זהו זה. סוף-סוף הגיע הרגע לחשוף את אטלנטיס דה רויאל כאתר הנופש הבידורי היוקרתי ביותר בעולם. פתיחות של אתרי נופש כמו זה מגיעות רק פעם או פעמיים בעשור, ואנחנו לא יכולים לחכות לחלוק את זה עם העולם. כפי שמדגימות התמונות החדשות הללו, זה אתר נופש שאין כמותו, והבניין עצמו יהפוך לסמל הניתן לזיהוי מיידי בקו הרקיע של דובאי. אנו נרגשים להתחיל לקבל את פני האורחים בשנה הבאה, ולפנק אותם בחוויה שהם לעולם לא ישכחו".

מלון אטלנטיס דה רויאל היוקרתי, צילום: אטלנטיס רויאל
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר