היידי קלום, בת 52, ממשיכה להוכיח שאין גיל לסטייל או לביטחון עצמי. באירוע היוקרתי של מגזין InStyle שנערך ב־23 באוקטובר 2025 בלוס אנג’לס, היא צעדה על השטיח האדום בלוק שחור נועז בעיצוב בית אופנת העל בלמיין: שמלה באורך הקרסול עם מפתח V עמוק ורוכסן זהב לכל אורכה שמשך את כל המבטים. לצדה צעד הנרי סמואל, בנה המשותף עם הזמר סיל, שהפך בשנה האחרונה לאחד השמות המסקרנים בתעשיית האופנה הצעירה. יחד, הם הציגו שילוב נדיר של עוצמה, חום משפחתי וסטייל בלתי מתאמץ.
שמלת בלמיין ורגע של נוכחות בלתי מתפשרת
קלום, שהגיעה כשהיא מעוצבת בידי הסטייליסט רוב זנגרדי, ידעה בדיוק איך להפוך את האירוע לאירוע אופנה בפני עצמו. השמלה האלגנטית עם קווי מתאר חדים והדגשת המותן, יחד עם תיק קלאץ’ זהב ומגפוני עקב פתוחים של אקווזורה, יצרו מראה שמאזן בין עוצמה לנשיות קלאסית.
מעבר לבחירה האופנתית המדויקת, קלום שידרה ביטחון ושקט פנימי - שני אלמנטים שהפכו אותה כבר מזמן לאייקון אופנה בינלאומי. כפי שהיא עצמה אמרה בעבר בראיון למגזין גלאמור: סטייל הוא לא מה שאת לובשת - הוא איך שאת נושאת את עצמך.
הנרי סמואל - הדור הבא של עולם האופנה
הנרי סמואל, בן 19 בלבד, כבר צועד בבטחה בעקבות אמו אך בונה לעצמו שם עצמאי. בתחילת 2025 הוא כיכב בקמפיין הבינלאומי החדש של איב סן לורן ביוטי לניחוח מייסלף לאבסלו (MYSLF L’Absolu), והכריז: "להיות חלק מהמותג איב סן לורן זה קודם כול להיות אתה עצמך, בלי התנצלות."
בינואר 2025 הוא ערך את הופעת הבכורה שלו בשבוע אופנת ה"הוט קוטור" בפריז, בתצוגת לינה ארזיאק ומשם הדרך אל הבמות הגדולות הייתה קצרה. לאחרונה אף צעד בתצוגת הרחוב של קית' בניו יורק, שנחשבה לאחת הבולטות של השנה. כיום הוא חתום בסוכנות נקסט מנג'מנט ומייצג דור חדש של דוגמנים שמשלבים מודעות עצמית, אותנטיות ואלגנטיות.
לדבריו: "גדלתי סביב עולם האופנה, אבל רק עכשיו אני מבין כמה זו זירה מאתגרת ודינמית. אני רוצה למצוא בה את הקול שלי."
היידי קלום (במרכז) ומשפחתה (הנרי סמואל שלישי משמאל) ב"היידי פסט", אירוע "אוקטובר פסט" גרסת דוגמנית העל
View this post on Instagram
תמיכה אימהית שמתרגמת להצלחה
מאחורי ההצלחה הצעירה עומדת אמא מנוסה שיודעת היטב איך מרגיש עולם הזרקורים. היידי, שנמצאת בענף מעל שני עשורים, חלקה עם בנה עצות שהפכו למוטו משפחתי: להישאר רגוע, נוכח וממוקד.
בראיון למגזין GQ סיפר הנרי על שיחת העידוד שקיבל ממנה לפני עלייתו הראשונה למסלול: "יש לנו דרכים שונות להיכנס למצב, אבל העיקרון שלה ברור - להיות נוכח, ליהנות מהרגע, ולהאמין בעצמך."
האינטראקציה ביניהם באירוע הייתה עדות חיה לאותה מערכת יחסים: היידי מחויכת ובטוחה, הנרי מלא הערכה ואיפוק, דוגמה מושלמת לכך שהתמיכה המשפחתית היא האביזר החשוב ביותר בכל מלתחה.
משפחה שממשיכה לגדול מול המצלמות
היידי קלום משלבת חיים משפחתיים ופרסונה ציבורית בצורה מעוררת הערכה. מלבד הנרי, יש לה שלושה ילדים נוספים, לני, יוהאן ולו, מהזמר סיל, שממנו נפרדה ב־2012. מאז 2019 היא נשואה למוזיקאי טום קאוליץ (36) מלהקת טוקיו הוטל, וזוגיותם, למרות הפרש גילאים של 16 שנים, נחשבת לאחת היציבות בעולם הבידור האירופי.
קלום נוהגת להדגיש בראיונות כי מה שמנחה אותה הוא שילוב בין משפחה לעשייה: "העבודה שלי נובעת מהאהבה ליצירה, אבל המשפחה היא הבסיס שמזין את הכל."
הנרי סמואל בתצוגת לינה ארזיאק, הוט קוטור אביב 2025, בפריז
View this post on Instagram
הטרנד המשפחתי החדש של עולם האופנה
בעשור האחרון אנו עדים לגל של "צמדים משפחתיים" בתעשיית האופנה: קים קרדשיאן ובתה נורת’, קייט מוס ולילה גרייס, וכן כעת היידי קלום והנרי סמואל. מותגים מובילים כמו דולצ'ה וגבנה ופנדי מזהים את הכוח של נרטיב משפחתי אמיתי ומעניקים לו ביטוי בפרסומות וקמפיינים.
המסר ברור: אופנה כבר אינה רק בגד, היא סיפור זהות וקשר בין דורות.
הופעתם של היידי קלום ובנה הנרי סמואל בטקס InStyle הייתה יותר מאירוע אופנה. היא הייתה הצהרה. הצהרה על כוח נשי, על חינוך לביטחון עצמי, ועל העובדה שהסטייל האמיתי מתחיל בפשטות ובקשר אנושי.
בעולם שבו הטרנדים משתנים מרגע לרגע, היידי קלום מוכיחה שהאלגנטיות האמיתית היא זו שנשארת, וגם מתחזקת עם הזמן.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו