"ישראל היום" הוא גוף תקשורת שנוסד מתוך האמונה שהציבור הישראלי ראוי לעיתונות טובה יותר, מאוזנת יותר ומדויקת יותר. עיתונות שמדברת ולא צועקת. עיתונות אמינה, אובייקטיבית ועניינית. עיתונות אחרת וללא תשלום. המהדורה המודפסת הראשונה פורסמה ב-30 ביולי 2007, וב-2010 הפך "ישראל היום" לעיתון הישראלי בעל שיעור החשיפה הגבוה ביותר בימי חול. מו"ל העיתון היא ד"ר מרים אדלסון. העורך הראשי הוא עמר לחמנוביץ, והעורך המייסד הוא עמוס רגב. אתרי האינטרנט של "ישראל היום" בעברית ובאנגלית, כמו כן היישומונים (אפליקציות) לאנדרואיד ול-iOS, מציגים חדשות מסביב לשעון, תוכן בלעדי, מבזקים ועדכונים, ניתוחים ופרשנויות, וידיאו, פודקאסטים ושידורים חיים. פלטפורמות הדיגיטל של "ישראל היום" כוללות ערוצי חדשות ודעות, תרבות ובידור, לייף סטייל, טכנולוגיה, ספורט, כלכלה וצרכנות, בריאות, חיילים, אוכל, יהדות, תיירות ורכב. ב-2021 עלו לאוויר האתר החדש והיישומון החדש של "ישראל היום" בעברית, במטרה לספק לגולשים חוויה מהירה, עדכנית, בטוחה ונוחה. תכני המהדורה המודפסת של העיתון זמינים גם באתר, במהדורה יומית מקוונת, ואפשר לקבל אותם גם בניוזלטר. מועדון ההטבות הייחודי "הקליקה של ישראל היום" מציע לגולשי האתר הנחות ומבצעים על מוצרים ושירותים. ישראל היום פתוח להערות, לביקורת ולהצעות לשיפור מקהל הקוראים. פנו אלינו במייל hayom@israelhayom.co.il.

X

ציון לשבח ליחידת יהל"ם על מבצע "מגן צפוני"

יחידת העילית של חיל ההנדסה הקרבית קיבלה את צל"ש אלוף פיקוד הצפון על "הובלת מאמץ רציף ומקצועי לאיתור ונטרול המנהרות ההתקפיות של חיזבאללה"

,עודכן
טקס סיום מבצע מגן צפוני // צילום: דובר צה"ל

אתמול (ג') התקיימה עצרת לסיום מבצע ״מגן צפוני". העצרת נערכה במעמד מפקד פיקוד הצפון, אלוף יואל סטריק; מפקד ״עוצבת הגליל״, תת-אלוף רפי מילוא; קצינים מ"עוצבת הגליל" והחטיבות המרחביות, גדודי ההגנה, היחידות הטכנולוגיות, גורמי המודיעין, כוחות הנדסה, נציגי ההתיישבות בגליל ועוד.

לאחר היערכות טכנולוגית, מודיעינית ומבצעית שנמשכה למעלה מארבע שנים, יצא צה״ל למבצע "מגן צפוני" לחשיפהונטרול של מנהרות טרורהתקפיות של חיזבאללה, שהגיע לסיומו עםחשיפת כלל המנהרותשחצו לשטח מדינת ישראל. המבצע שלל מחיזבאללה רכיב חשוב מתכניות ההתקפה של הארגון, ובכך שיפר את המציאות הביטחונית בזירה הצפונית. במבצע לקחו חלק כוחות רבים, והשילוב ביניהם תרם לביצוע המשימה והשלמתה ביעילות, בעוצמה ובנחישות.

ציון לשבח מטעם מפקד פיקוד הצפון, אלוף יואל סטריק, הוענק ליחידת יהל״ם, יחידת העילית של חיל ההנדסה הקרבית, על "הובלת מאמץ רציף ומקצועי לאיתור ונטרול המנהרות ההתקפיות של חיזבאללה במבצע מגן צפוני".

בדבר הציון לשבח נכתב: "לוחמי היחידה המוכשרים להוביל ולבצע משימות נטרול מורכבות בתוואי שטח מאתגרים, עשו לילות כימים ופעלו במזג אוויר קיצוני למען הבטחת ביטחון תושבי הצפון ואזרחי מדינת ישראל, כדי לסכל את איום המנהרות. את המבצע הובילה יחידת יהל״ם באמצעות מאמץ מודיעיני והנדסי, תוך שימוש בכלים חדשניים ובטכניקות נטרול מתקדמות".

הענקת הצל"ש ליהל"ם // צילום: דובר צה"ל

במסגרת סיום המבצע הוענקו ציון לשבח מטעם מפקד עוצבת "הגליל" לרב-סרן י', על שהראה דבקות במשימה וחתירה לניצחון, אחריות ומקצועיות. מדבר הציון לשבח: "עם קבלת התראה לנוהל קרב למבצע, קיבל על עצמו רב-סרן י' להוביל את הפרויקט לבניית היכולות המבצעיות באיתור ובניית תוכנית מבצעית למבצע מגן צפוני. רב-סרן י' הוביל את נוהל הקרב בחיבור מספר רב של גורמים בצבא ההגנה לישראל ומחוצה לו לכדי יצירת תוכנית ויכולות מבצעיות לביצוע המשימה בפועל. בשלב ניהול הקרב היווה י' סמכות מקצועית והיה לעוגן משמעותי במהלך המבצע ואף השתתף בחלק ממשימות מבצעיות באיתור המנהרות והשמדתן".

יצוין כי לפני מספר חודשים, עם סיום מבצע מגן צפוני, הוענק לעוצבת "הגליל" אות הערכה מטעם ראש המטה כללי ה-21, רב-אלוף גדי איזנקוט, על הובלת מבצע "מגן צפוני" שתרם לחיזוק עוצמתו של צה"ל ולביטחון מדינת ישראל.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאילהכיר