אייפון ה-USB הראשון
מסר לאפל: הלקוחות שלך רוצים, דורשים, משוועים לכניסות USB באייפונים שלהם. עובדה: אב טיפוס של אייפון X שעבר מודיפיקציה וכניסת ה-Lightning שלו הוחלפה בכניסת USB-C תקינה לגמרי, נמכר באיביי בסכום אסטרונומי של 86,000 דולר (כולל משלוח חינם, לפחות). האייפון הייחודי הונדס באופן עצמאי על ידי סטודנט לרובוטיקה בשם קן פילונל, שתיעד את הפרויקט בחודשים האחרונים.
למרות האקזיט המרשים, הודיע פילונל כי הוא מתכוון להמשיך לשפר את ההכלאה הסלולרית שהוא אחראי לה, כמו הפיכת המכשיר לחסין מים ושיפור הטעינה המהירה שלו. כיוון שעבודתו התבצעה בקוד פתוח (כלומר, הציבור יכול לראות מה הוא בדיוק עשה ואיך), לא מן הנמנע שחובבים נוספים ירימו את הכפפה וינסו גם הם לשפר את ביצועיו של דגם אייפון ה-USB הראשון בעולם. או, לחלופין, שאפל פשוט תרד מהעץ...
הצבעות חסויות
בניסיון להילחם בהטרדות ובבריונות רשת, החליטה יוטיוב להסתיר את מספרי הדיסלייקים שהסרטונים מקבלים באתר ובאפליקציה שלה. כן, עדיין תוכלו לסמן אגודל למטה על תוכן שלא מצא חן בעיניכם, וההצבעות שלכם ימשיכו להשפיע על המלצות הצפייה שתקבלו מיוטיוב בעתיד.

אבל בקרוב מאוד כמות הדיסלייקים של הסרטונים תיחשף רק בפני מעלה הסרטון, ולא בפני כל העולם. בכך, למעשה, ישמשו הדיסלייקים ככלי עבודה של המעלה, שיקבל פידבק אם התוכן שלו קלע לטעם הקהל, ויפסיקו להיות כלי הטרלה להמונים משולהבים.
התמונה המלאה
גרסת הבטא החדשה של ה-iOS, מערכת ההפעלה של מוצרי אפל, חוסמת תמונות בעלות "אופי מיני" בחשבונות של קטינים המשתמשים באפליקציית הצ'אט Messages. אם וכאשר הילד יקבל לטלפון שלו תמונה שתוגדר על ידי האלגוריתם כחשודה, היא תיחסם באופן אוטומטי ואזהרה תוצג על המסך. יש לציין שמערכת ההפעלה לא מוחקת את התמונה, והילד עדיין יוכל להתעלם מהאזהרה ולהביט בה אם יחפוץ בכך.

כמו כן, בניגוד להכרזה מוקדמת של אפל מחודש אוגוסט, הורים בסופו של דבר לא יקבלו הודעה שהילד שלהם בחר לפתוח את התמונה הבעייתית. יש להניח שאפל החליטה לוותר על האפשרות הזו בשל הביקורת שהיא ספגה: מומחים טענו שהיא עלולה להוציא מהארון קטינים שאינם חפצים בכך, והורים אלימים אף עלולים להוציא את זעמם על ילדיהם אם יגלו שהם צורכים תוכן לא ראוי.
אל תנסו את זה ברחוב
מישהו באמת צריך קורקינט-ספורט חשמלי שיכול להגיע למהירות של 100 קמ"ש? חברת טכנולוגיית המרוצים האיטלקית YCOM סבורה שכן, בתנאי שהכלים ישמשו אך ורק לצרכים ספורטיביים. החברה הציגה לאחרונה את קורקינט ה-S1-X החדש שלה, שמסוגל להגיע לאותה מהירות בלתי נתפסת ומתהדר בשלדת סיבי פחמן במשקל 35 ק"ג. דגם זה אף ישמש ככלי הרשמי של אליפות ה-eSkootr, טורניר מרוצי קורקינטים חשמליים שצפוי להתקיים לראשונה בשנה הבאה.

"זהו קודם כל רכב מרוץ – משהו אחר לגמרי – ואנחנו מרגישים שהמצאנו כאן ענף ספורט חדש", אמר ניקולה סימכה, מייסד YCOM. אבל אם אתם כבר זוממים להשיג S1-X חדש ונוצץ משלכם, קחו בחשבון שהמהירות המטורפת היא גם חיסרון – שלא רק קשור לבטיחות. לדברי היצרנית, טעינה אחת של הסלולה עשויה להספיק לשלושה-ארבעה מקצים בלבד, כשכל מקצה יימשך כארבע-חמש דקות. אז אם הרעיון הוא להגיע לעבודה מהר ובסטייל (ובשאיפה גם בחתיכה אחת), תשכחו מזה, ותשאירו את ה-S1-X למסלול המרוצים בלבד.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו