"הניידים החזקים בעולם": אפל מציגה את סדרת המקבוק החדשה

שני מחשבים ניידים חדשים, עם מעבדים סופר חזקים מתוצרת בית ועם מסכים משופרים הוצגו באירוע שקיימה ענקית הטכנולוגיה לצד הדור השלישי של אוזניות ה-Air Pods, תכנית חדשה לאפל מיוזיק וצבעים חדשים ל-Mini HomePod

, צילום: אפל

כמו מופע מתוזמר בשלמות, קיימה חברת אפל את אירוע המקבוקים הצפוי, כאשר כמעט כל התחזיות התממשו.

באגף המחשוב הציגה אפל שני מעבדים חדשים, M1 Pro ולצידו דגם משופר שנקרא M1 Max. שני המעבדים מציעים שיפור דרמטי מהדגם הראשון בסדרת המעבדים החדשה שאפל מייצרת בעצמה ומבחינת הביצועים הם עולים, כך לפחות על פי הנתונים שהוצגו באירוע - על כל מחשב נייד אחר שקיים כיום בעולם.

המקבוקים החדשים, צילום: אפל

המעבדים האלו מפארים שני דגמים של מקבוק חדשים, כאשר דגם אחד מצויד במסך בגודל 14 אינץ' בטכנולוגיית Mini LED שאפל הטמיעה כבר באייפד פרו 12.9 לפני כחצי שנה ובתוספת טכנולוגיית ה-Pro Motion שמאפשרת קצב ריענון של 120 הרץ, כמו באייפון 13 החדש. הדגם השני מצויד במסך בגודל 16 אינץ'.

שני הניידים נהנים מרמת ביצועים מרשימה, לצד חיי סוללה מרשימים של 16 שעות עבודה בדגם הקטן ו-21 שעות עבודה בדגם הגדול. נתונים חסרי תקדים בתחום המחשבים הניידים ולטענת אנשי אפל, הביצועים וחיי הסוללה לא באים האחד על חשבון השני.

גם המצלמה בחזית המסך שופרה והיא כעת באיכות FHD. מערכת הרמקולים כוללת 6 רמקולים. בגזרת המקלדת השינוי כולל הסרה של הטאץ' בר והכנסה של מקשי הפונקציות של אפל. המחשב כולל יותר שקעים מאי פעם עם שלושה שקעי ThunderBolt, שקע HDMI וחזרתו של שקע הטעינה האלחוטי. המחירים יתחילו ב-2000 דולר לדגם ה-14 אינץ' ו2500 דולר לדגם ה-16 אינץ' והמחשבים יהיו זמינים כבר בשבוע הבא בארה"ב.

אייר פודס - הדור השלישי, צילום: אפל

בחלק המוסיקלי של הערב הציגה אפל את הדור השלישי לאוזניות ה-Air Pods עם טכנולוגיית Spatial Audio החדשה של אפל, עם דרייבר חדש לבאסים משופרים ועם עמידות למים וזיעה. האוזניות גם מקבלות עיצוב רענן יותר במטרה להביא את הצליל לאוזן בצורה אופטימלית. גם הסוללה השתפרה וכעת האוזניות יחזיקו מעמד 6 שעות שימוש ועוד 30 שעות עם קופסת הטעינה. המחיר יעמוד של 179 דולר והן יהיו זמינות החל משבוע הבא.

HomePod Mini בצבעים חדשים, צילום: אפל

גם אפל מיוזיק משתפרת עם תוספת של מאות רשימות השמעה על פי חלוקה לעשרות קטגוריות כולל זמרים, ז'אנרים, מצבי רוח, אירועים ועוד. גם תכנית חדשה לאפל מיוזיק הוצגה – Voice Plan והיא מתאימה למשתמש בודד ותעלה 5 דולר לחודש. רמקול ה- HomePod Mini, מקבל סדרת צבעים חדשה וססגונית עם שלושה דגמים בצבעי צהוב כתום וכחול שיצטרפו לשחור והלבן הקיימים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר