מחפשים מאץ' משודרג? שלמו. טינדר משיקה מטבע פנימי משלה

הפיצ'ר צפוי להתווסף לאפשרויות המנוי בתשלום של האפליקציה ולעזור לעולם למצוא אהבה משודרגת עם מטבע ייעודי

, צילום: מסך

אומרים שאהבה וכסף לא מתערבבים. אז אומרים. טינדר תשיק בחודש הבא, קודם כל באוסטרליה ובהמשך במדינות נוספות, מטבעות וירטואליים יעודיים לאפליקציה (בדומה לוי-באקס של פורטנייט, למשל), שיעניקו למשתמשים אפשרויות משודרגות למציאת מאץ' ראוי. מחפשי האהבה יצברו את המטבעות על ידי תחזוקת פרופילים פעילים וביצוע פעולות שונות באפליקציית ההיכרויות המובילה בעולם.

מנגד, המטבעות הווירטואליים, שככל הנראה יהיו זמינים לרכישה גם בכסף אמיתי, ייזכו את המשתמשים בבונוסים נחשקים למיניהם, כמו סופר לייקים ובוסטים, המעניקים סיכויים גדולים יותר למציאת אהבה. האתר בלומברג, ששוחח עם מנהלי החברה לקראת השקת הפיצ'ר, פרסם כי "מטרת המטבעות היא ליצור חוויה עשירה יותר עבור המשתמשים, מעבר לשיטת ה'סווייפ לימין' המסורתית לאיתור שותף רומנטי".   

טינדר, ביסודה, היא אמנם אפליקציה חינמית, אולם מצד שני היא גם די מוגבלת – או ליתר דיוק מגבילה. לכן כבר היום ניתן לרכוש עבורה מינויי פרמיום בדרגות שונות ("טינדר פלוס", "טינדר גולד" ו"טינדר פלטינום"), המסירים את ההגבלות ומעניקים פינוקים אחרים (למשל, מספר הסווייפים שאפשר לעשות ב-12 שעות).

כמו כן, גם מי שאינו מנוי, יכול לרכוש לעצמו בוסטים וסופר לייקים בכסף אמיתי. המטבע הפנימי החדש, ששמו טרם נחשף (טי-באקס, מישהו?), ישמש למעשה כאופציית ביניים, בין המינוי החינמי לבין המינוי הקבוע בתשלום. הוא יעודד את המשתמשים חולי האהבה לחרוש על האפליקציה יותר במטרה לצבור עוד מטבעות, למצוא עוד אהבה (לא מספיקה אחת, בסופו של דבר?) וחוזר חלילה עד אור הבוקר.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר