הטיסה האזרחית הראשונה אי פעם יצאה לחלל

ארבעה אזרחים שלא היו מעולם בחלל יצאו לדרך עם Inspiration 4 של אילון מאסק • האסטרונאוטים לקחו איתם חפצים שונים לחלל ואלו יימכרו לאחר מכן במכירת גיוס תרומות גדולה

האסטרונאוטים ששוגרו על ידי SpaceX לחלל, צילום: איי.אף.פי

ג'ארד אייזקמן, מיליארדר אמריקאי שכל כך רצה לצאת לחלל החיצון, קנה את דרכו לשם ביחד עם עוד 3 אזרחים נוספים ברי מזל, שזכו כל אחד בדרכו במושב היוקרתי ליעד התיירות הלוהט של העתיד הלא רחוק.
כ-100 מיליון דולר שילם המיליארדר על הזכות להשתמש בחללית של אילון מאסק, ה-Inspiration 4 כדי להגיע ליעד הנכסף ומלבד זאת יגייס המיליארדר בתרומות כמאה מיליון דולר נוספים שייתרמו לבית חולים סיינט ג'וד.
אל הטיסה לקחו האסטרונאוטים חפצים שונים כמו למשל גיטרת יוקלהלה ששייכת לכריסטופר סמבורסקי, אחד הטסים, אשר ינגן עליה בחלל ואז היא תימכר. ארגזי בירה שטסים עם התיירים לחלל, הבגדים שהם ילבשו ואפילו רכיב NFT (יצירה דיגיטלית ייחודית) בדמות שיר של להקת "קינגס אוף ליאון" אשר יתנגן לראשונה בחלל ואחר כך יימכר באותה המכירה.

ארבעת תיירי החלל לפני ההמראה,


הטיסה תארך כשלושה ימים והחללית תגיע לנקודה הגבוהה ביותר אליה הגיע אי פעם אסטרונאוט ששוהה בחלל וזה אומר שהם יהיו מרוחקים יותר מתחנת החלל הבינלאומית וגם מטלסקופ החלל האבל. כשש שעות לאחר ההמראה איחל אילון מאסק, הבעלים של חברת Spaec X לאסטרונאוטים בהצלחה במשימתם.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר