הסטארטאפ הישראלי Enso, המנהל פלטפורמת Vibe Automation המאפשרת לבנות סוכני AI ולנהל את פעילותם, הפיק קמפיין פרסומי המדגים בדרך הכנתו את היכולות של כלי ה-AI החדשניים.
הקמפיין "Free Nathan" הופק תוך 6 שעות ובעלות של 150 דולר בלבד - שהושקעו בתשלום לכלי AI, בלי צורך לקום מכסא המחשב או לשכור שחקנים ואנשי מקצוע. לשם השוואה, הפקת קמפיין דומה לפני כשנה היתה נמשכת כחודש בעלות של 10-20 אלף דולר עם צוות הפקה, שכירת שחקנים, קריין מקצועי ולוקיישן, תיאום ימי צילומים ולבסוף עריכה.
על פי החברה, במרכז הקמפיין עומד נת'ן, איש הייטק שעובד שעות על גבי שעות בבניית תהליכי עבודה למחלקות השונות של החברה, טובע בים המשימות ומשווע לחופשה. ואז, יום אחד הבקשות נפסקות ותיבת הדוא"ל שלו ריקה. הסיבה לכך היא שכולם עברו להשתמש בסוכני AI שמאפשרת להם לעשות אוטומציה מלאה לתהליכי העבודה שלהם בלי ידע טכני.
מיקי חסלבסקי, מייסד ומנכ"ל Enso: "בחרנו להפיק את הקמפיין בדרך שתדגים יותר מכל דבר אחר איך ה-AI משנה כל תחום בעולם העבודה. בחרנו את הכלי הטוב ביותר לכל שלב. ChatGPT ליצירת התסריט והעלילה, Midjourney ליצירת הדמות של נתן שנראית ריאליסטית ורחוקה מדמויות ה-AI המוגזמות והמביכות, Veo 3.1 (דרך Replicate) ליצירת כל סצנה בסרטון בנפרד, Canva Video Editor לחיבור ועריכת הכל יחד ו-ElevenLabs ליצירת הקריינות. אלו כלים מדהימים לכל ארגון שרוצה לזוז מהר ולבנות לעצמו במהירות וביעילות מיתוג מנצח".
אגב, בחירת השם נת'ן לדמות הלוזר בסרטון הקמפיין מול הצעת הערך של enso אינה מקרית. היא מרמזת על n8n, שהיא המפלפורמה המתחרה של enso, ואזכור המילה workflow על חולצתו של נת'ן היא חלק מהסלוגן של המתחרה.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו