חברת "טראמפ מדיה אנד טכנולוג'י גרופ", חברת האם של פלטפורמת המדיה החברתית Truth Social, דיווחה ביום שישי האחרון על הפסד מתרחב ברבעון השלישי של השנה, על רקע עלייה חדה בהוצאות. ההפסד הנקי של החברה הסתכם ב-54.8 מיליון דולר, כמעט פי שלושה מזה שדווח עליו באותה תקופה אשתקד.
ההכנסות של החברה הסתכמו ב-972,900 דולר בלבד ברבעון שהסתיים בספטמבר, ירידה של 3.8% לעומת השנה הקודמת. נתון זה מדגיש את האתגר המרכזי העומד בפני החברה: להמיר את הנוכחות הבולטת של הנשיא דונלד טראמפ בפלטפורמה לזרם הכנסות משמעותי וקבוע. מקור ההכנסות העיקרי של החברה הוא פרסום בפלטפורמה.
בעקבות הדיווח הכספי המאכזב, מניות החברה ירדו ביותר מ-3% במסחר. המניה ידועה ברמות התנודתיות הגבוהות שלה מאז ההנפקה למסחר ציבורי במארס 2024, כאשר מחירה מושפע לעיתים קרובות מחדשות פוליטיות ומתנועות ספקולטיביות של משקיעים קטנים.
בין ההוצאות הבולטות של החברה ברבעון השלישי נרשמו 20.3 מיליון דולר בהוצאות משפטיות. חברת טראמפ מדיה דיווחה על הפסדים באופן עקבי מאז הקמתה, והיא ממשיכה להתמודד עם קשיים במציאת מודל עסקי רווחי.
גורל החברה קשור באופן בלתי נפרד לרמת המעורבות בפלטפורמת Truth Social, המשמשת כערוץ התקשורת המרכזי של טראמפ מול תומכיו והציבור. עם זאת, בניגוד לרוב חברות המדיה החברתית הנסחרות בבורסה, טראמפ מדיה אינה מפרסמת באופן קבוע נתוני ביצועים מרכזיים כמו מספר המשתמשים הפעילים החודשי או היומי, מה שמקשה על הערכת ההצלחה האמיתית של הפלטפורמה.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
