ספוטיפיי מתכננת להעלות מחירים במקביל להשקת שירותים ופיצ'רים חדשים, זאת כחלק ממאמציה להרחיב את השירות ולבסס את מעמדה כחברה עם מיליארד משתמשים.
על פי הדיווח שפורסם היום (ראשון) הפייננשל טיימס, שציטט את סגן נשיא החברה ומנהל העסקים הראשי, אלכס נורשטרום, ההתייקרויות יגיעו לצד שירותים חדשים שמתוכננים להצטרף בקרוב לפלטפורמה.
כבר בתחילת אוגוסט הודיעה ענקית המוזיקה השבדית כי החל מספטמבר הקרוב תעלה את מחיר מנוי הפרימיום הבודד בחלק מהשווקים, במטרה לשפר את שולי הרווח. המחיר יטפס מ-10.99 אירו ל-11.99 אירו (14.05 דולר) בשווקים הכוללים את דרום אסיה, המזרח התיכון, אפריקה, אירופה, אמריקה הלטינית ואזור אסיה־פסיפיק.
"עליות מחירים הן חלק מארגז הכלים העסקי שלנו, ונעשה זאת כאשר נראה לנכון", אמר נורשטרום בראיון לעיתון מקומי. הצהרה זו מצטרפת לשורת צעדים שנקטה החברה בשנים האחרונות, בהם שילוב בין העלאות מחירים לבין תוכניות התייעלות. המהלכים הללו, כך לפי הדיווח, הם שאיפשרו לספוטיפיי לרשום בשנה שעברה את הרווח השנתי הראשון בתולדותיה.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו