בהתאם להסדר פשרה בתביעה ייצוגית שאושר על ידי בית המשפט המחוזי שנערך אתמול (חמישי), לקוחות "גט" יקבלו פיצוי בסכום של עשרות שקלים להזמנת נסיעה או משלוח. הסכם הפשרה עומד על סכום של 12 מיליון שקלים בשלושה שלבים, כאשר השלב השני - פיצוי כספי ללקוחות שזכאים להחזר.
ההסדר הושג במסגרת תביעה ייצוגית שהוגשה נגד חברת המוניות, בנוגע לאפשרות הבחירה שהייתה קיימת בעבר במחיר מחירון משרד התחבורה באפליקציה. בתביעה נטען כי בנסיעות בינעירוניות רבות, שהיו כלולות במחירון משרד התחבורה, גט לא איפשרה לנוסע המשתמש באפליקציה להזמין את הנסיעה לפי המחיר האחיד הנקוב במחירון, אלא רק לפי מונה - מדובר בנסיעות שהיו זולות יותר לפי מחירון זה.
בהתאם להסדר, גט תעניק למשתמשים בעלי קריטריונים שונים כפי שהוגדרו בהסדר זיכויים כספיים שונים לשימוש עתידי באפליקציה. הזנת הזיכוי נעשית על ידי המשתמשים הזכאים דרך האפליקציה.
גט החלה לחלק את הזיכויים למשתמשים הזכאים בימים האחרונים ותמשיך לחלקם בהתאם לקריטריונים המוגדרים וללוחות הזמנים שקבועים בהסדר. הודעה על הזכאות לקבלת הזיכוי ופרטיו תימסר למשתמשים הזכאים באפליקציה.
"זכאי/ת להטב/ה"?
הסכם הפשרה עמד על סכום של 12 מיליון שקלים בשלושה שלבים, כאשר כעת מדובר בשלב השני. הקבוצה עליה חל הסדר הפשרה היא כל מי שהזמין באפליקציית גט נסיעה בין יעדים ושהיה זכאי לדרוש לשלם בגין הנסיעה על פי תעריף מחירון משרד התחבורה, מבלי שהאפליקציה הציגה לו את אפשרות זו.
לקוחות שקיבלו פיצוי של 20 שקלים, קיבלו את ההודעה הבאה: "לקוח/ה יקר/ה בהתאם להסדר פשרה בתובענה ייצוגית (ת"צ 18341-03-17) את/ה זכאי/ת להטבה של 20 ש"ח להזמנת נסיעה / משלוח. ההטבה מוגבלת לשימוש אחד ותקפה לחודשיים או עד גמר המלאי, המוקדם מביניהם. בכפוף לתשלום בכרטיס אשראי באפליקציה. לקבלת ההטבה יש להיכנס לאפליקציית Gett".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
