קונים דירה? טכנולוגיה ישראלית רוצה לחסוך לכם טעויות של מיליוני שקלים

הפלטפורמה החדשה של Simplex 3D מאפשרת לרוכשי דירות לראות פרויקט עתידי כאילו כבר נבנה ולזהות מוקדי עניין בסביבה - בזמן שאנשי המכירות מקבלים תובנות על הדברים שחשובים להם

הפלטפורמה החדשה // מערכת REALS מבית Simplex3D

חברת הטכנולוגיה הישראלית Simplex 3D השיקה היום (שלישי) את REALS – פלטפורמה דיגיטלית חדשה שמאפשרת לרוכשי דירות לסייר בפרויקט חדש עוד לפני שנבנה בפועל. המערכת כבר נמצאת בשימוש של שלושה פרויקטים בישראל הכוללים את קבוצת תדהר, דוניץ-אלעד ואקרו נדל"ן. לפי החברה, הפלטפורמה משלבת טכנולוגיות מתחום הגיימינג והבינה המלאכותית כדי להעניק לרוכשים ולמוכרים חוויה אינטראקטיבית, מותאמת אישית ומבוססת דאטה. 

ב-Simplex 3D מספרים כי REALS נועדה לפתור את הפער שבין שרטוטים להחלטות של מיליוני שקלים. במקום תוכניות מכר גנריות וסטטיות, לקוחות יכולים לקבל קישור אישי ואינטראקטיבי שמציג את הדירה על רקע השכונה האמיתית שבה תיבנה – כולל נוף, אור וצל, מיקומים של בתי ספר, תחבורה ציבורית ונקודות עניין אישיות שנבחרו במהלך פגישה עם צוות המכירות.

הפלטפורמה החדשה | מערכת REALS מבית Simplex3D

במקביל, אומרים בחברה, מערכת ניתוח נתונים חכמה מספקת לצוותי המכירה תובנות בזמן אמת: מה עניין את הלקוח, באילו חלקים חזר לצפות – ואיזה מסר עשוי להוביל אותו להחלטה. 

הפלטפורמה מבוססת על טכנולוגיה שפותחה בישראל על ידי Simplex 3D. החברה הוקמה ב-2013 על ידי שלושה יזמים, מתוכם שניים חוקרים מתחום הגיאו־אינפורמציה, וכיום מספקת שירותים ליותר מ-700 חברות נדל"ן ו-160 גופים ציבוריים בעולם. החברה פועלת בישראל, אירופה וארה"ב, שם היא משתפת פעולה עם חברת First American, אחת מענקיות תחום הביטוח לנדל"ן. 

מתוך הפלטפורמה החדשה, צילום: מערכת REALS מבית Simplex3D

מנכ״ל ומייסד החברה, אבי אפללו: "אנחנו פועלים בשוק שבו ההחלטה של הלקוח מתקבלת הרבה לפני שהדירה קיימת, ודווקא שם – ברגע שבו יש הכי הרבה אי-ודאות – אין כמעט כלים שמסייעים לו לקבל החלטות. REALS נולדה כדי לשנות את זה. הלקוח לא צריך לדמיין – הוא רואה את הנכס, מבין את ההקשר העירוני, הבנייה העתידית באזור וכל המידע שיכול לעניין אותו ביחס לסביבה. אולי בפעם הראשונה הלקוח מרגיש שהוא שותף מלא בתהליך.

"מהצד של היזם, אנחנו מספקים כלים חדשניים שמאפשרים להמחיש בצורה ויזואלית את הסיפור הייחודי שמאחורי הפרויקט – אותו רעיון יצירתי, אותה השראה שהובילה את היזמים והאדריכלים לבנות אותו כך ולא אחרת. REALS מצייד את היזם במנוע ויזואלי באמצעותו ניתן לייצר אינסוף חומרים שיווקיים בעלות אפסית ובזמן מיידי, בין אם למכירת פרויקט, למכרזי דיירים או בשלב בניית האסטרטגיה השיווקית".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר