תקלה באפליקציית המשלוחים וולט: לקוחות מדווחים כי לא ניתן לבצע משלוחים דרך האפליקציה ושליחים קיבלו הודעה לפיה התקלה נמצאת בטיפול.
משתמשים בשירות דיווחו, כי עם פתיחת האפליקציה מתקבלת ההודעה: "שימו לב: לצערנו אנו חווים תקלה גלובלית שמונעת מאיתנו לקבל הזמנות חדשות כרגע, מתנצלים על חוסר הנעימות".
לעת עתה, לא ידוע האם מדובר בתוצאה של תקיפת סייבר.
גם שליחי החברה קיבלו הודעה מהחברה לפיה יש תקלה גלובלית, שנמצאת בטיפול ושהם יקבלו עדכון כשהשירות יחזור לפעילות מלאה.
מוולט נמסר: ״אנו חווים כעת תקלה טכנית גלובלית שמשפיעה על חלק מההזמנות ופועלים לטיפול מהיר בתקלה. מתנצלים על אי הנוחות הזמנית״.
תקלות דומות באפליקציה של וולט דווחו גם בחודש אפריל האחרון ולפני זה גם בחודש ינואר, אז תוקנה התקלה כעבור שעה.
בעקבות התקלה, חלק מבתי העסק שעובדים עם וולט נפתחו לאיסוף עצמי בלבד של מנות המזון.
בשעה 16:00, אחרי כשעה של שיבושים, האפליקציה חזרה לפעול כרגיל, כך על פי דיווחי משתמשים.
בינתיים, היריבה הנצחית של וולט, "תן ביס", ניצלה את ההזדמנות כדי להעלות לרשתות החברתיות מיני-קמפיין קטן שבו היא מנצלת את התקלה של וולט לטובתה:

