חשד לאירוע סייבר בבית חולים רמב"ם
בתקופה האחרונה התרחשו אירועים מסוג זה גם בבתי החולים זיו ומעייני הישועה • האירוע זוהה ונבלם ללא שיבוש או השפעה על המערכות • הטיפול הרפואי ממשיך כרגיל, פרטי האירוע בבדיקה
0השמעה
במערכות המחשוב של המרכז הרפואי רמב"ם בחיפה זוהה הלילה (בין ראשון לשני) חשד לאירוע סייבר. על פי הערכת המצב הנוכחית, האירוע זוהה ונבלם ללא שיבוש או השפעה על המערכות השונות ועל תפעול המרכז הרפואי.
יש לציין כי בית החולים ממשיך לפעול כרגיל במתן מענה רפואי.
לאחרונה, התרחש אירועסייבר בבית החולים זיו בצפת, ולפני כן גםבבית חולים מעייני הישועהבבני ברק.
צוותי אבטחת המידע של משרד הבריאות, מערך הסייבר הלאומי ובית החולים חוקרים את האירוע.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
