לפי דיווח שפורסם היום (שישי) בפייננשל טיימס, צוותים במטא דנים בתקופה האחרונה בשאלה האם להציג מודעות בוואטסאפ. לפי הדיווח, הנושא גרם למחלוקת פנימית בחברה, שכן גורמים בחברת האם של פייסבוק מבקשים לראשונה לייצר רווחים משירות ההודעות הפופולרי ביותר בעולם.
לפי שלושה אנשים שמכירים את העניין, בשיחות הפנימיות של החברה, נבדקה האפשרות להציג מודעות ברשימת השיחות במסך הצ'אט שלך אפליקציה. לטענת אותם גורמים, לא התקבלו החלטות סופיות בשלב זה.
במקביל, מיהר ראש ווטסאפ, וויל קאת'קארט, לפרסם הכחשה ב-X (טוויטר לשעבר) וטען כי "הסיפור הזה הוא שקרי. אנחנו לא עושים את זה". עם זאת, יש לציין כי לפני שהפרשה הזו התפרסמה, דובר ווטסאפ לא חלק על כך שהרעיון נדון בחברה.
וואטסאפ הגיבו לפרסום שעלה בפייננשל טיימס והכחישו גם כן את הנושא. "אנחנו לא יכולים לתת דין וחשבון על כל שיחה בחברה שלנו, אבל לא. אנחנו לא בודקים את האפשרות הזאת או עובדים עליה. זו בכלל לא התוכנית שלנו", כך לטענת החברה.
שני מקורות המכירים את הסיפור, טענו כי מטא מתלבטת בנוסף אם לגבות דמי מנוי כדי להשתמש באפליקציה ללא פרסומות, אך נכון לעכשיו, רבים בחברה מתנגדים למהלך.
כזכור, לפני שוואטסאפ נרכשה על ידי פייסבוק תמורת 19 מיליארד דולר ב-2014, המייסד השותף שלה, בריאן אקטון, אמר כי באפליקציה "אין פרסומות! אין משחקים! אין גימיקים!", וזו גם הפכה להיות הסיסמה של החברה.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו