סקירה: QuietComfort EarBuds 2 - האוזניות שיאפשרו לכם להתנתק מהסביבה

האוזניות של Bose באות לתת פייט לשאר יצרניות הפרימיום • הן מתהדרות בטכנולוגיית סינון רעשים אקטיבית (ANC) מוצלחת, לצד שיפורים בעיצוב

סינון רעשים מעולה, צילום: צחי הופמן

לחובבי האוזניות נטולות החוטים (TrueWireless) יש אתגר קשה מאוד בימים אלו, המבחר של האוזניות בקטגוריית הפרימיום עמוס במיוחד. בין ה-Beoplay EX המצוינות של באנג אנד אולפסן ל-Momentum True Wireless 3 של סנהייזר ועד ל-WF-1000XM4 הוותיקות של סוני, הגיעו לשוק ה-QuietComfort EarBuds 2 של Bose. אוזניות אשר הופכות את הבחירה לקשה אפילו יותר.

עיצוב ושליטה: QuietComfort EarBuds 2 – קטנות ונוחות יותר

בניגוד לדור הקודם – QuietComfort EarBuds (לסקירה המלאה) שהושק בשנת 2020, האוזניות החדשות קומפקטיות יותר ולא ענקיות, אפילו מארז הנשיאה עבר מעט דיאטה, למרות שיש לו עדיין נוכחות.

מה שהופך אוזניות למוצלחות, הוא בין היתר הנוחות שלהן. Bose שילבה כאן 3 מתאמי סיליקון רכים בגדלים שונים ועוד 3 רצועות עם מעיין סנפיר, שמאפשר להן לשבת בצורה יציבה באוזניים. בדומה לאוזניות רבות אחרות, יש באפליקציה אפשרות לבצע בדיקה באמצעות צליל, אם האוזניות אוטמות בצורה טובה את האוזניים, כך שתדעו אם עדיף לכם לבחור מתאם סיליקון אחר. האוזניות גם עמידות לרטיבות/זיעה בתקן יחסית נמוך של IPX4.

מה שחסר כאן היא אופציה שכבר מזמן הייתה צריך להיות בסיסית – חיבור לשני מכשירים במקביל (מולטיפוינט).

האפליקציה Bose Music מציעה שלל יכולות, אבל היא לא עובדת בצורה תקינה כאשר ממשק הסמארטפון בעברית (לפחות באנדרואיד). יצא לי מספר פעמים לשנות את ממשק הטלפון לאנגלית, רק בשביל לבצע בה פעולות. מעבר לחיווי על מצב הסוללה של האוזניות ושל מארז הנשיאה ועדכוני קושחה, ניתן להתאים את האקולייזר, להתאים את מצבי סינון הרעשים ולהתאים חלק מהכפתורים.

QuietComfort EarBuds 2, צילום: צחי הופמן

Bose שילבה כאן כפתורים המוטמעים במשטח המגע, נגיעה בודדת בכל אחת מהאוזניות לעצירה/ניגון. כמו כן, גם הוצאה של האוזניות מהאוזניים עוצרת את המוזיקה וממשיכה לאחר שמחזירים אותן לאוזניים. נגיעה כפולה למעבר שיר קדימה ונגיעה משולשת למעבר שיר אחורה ולחיצה ארוכה ניתנת להגדרה: הפעלת העוזרת הקולית מהסמארטפון או מעבר בין מצבי סינון הרעשים. עבור הגברה והנמכת הווליום, פשוט מחליקים את האצבע למעלה או למטה. באופן כללי, חוויית השליטה מהאוזניות נוחה, לא מצאתי את עצמי רץ לבצע פעולות מהסמארטפון, למשל, יש הכרזה קולית על מצב הסינון הרעשים בו נמצאים או חיווי על מצב הסוללה.

סאונד ושיחות: QuietComfort EarBuds 2 – סינון רעשים אקטיבי מהטובים ביותר

ה- QuietComfort EarBuds 2מגיעות עם בלוטות 5.3 העדכני והן תומכות רק בקודקים מסוג SBC ו-AAC ומשום מה לא ב-aptX. זה מוזר, עבור אוזניות ברמת המחיר הזאת. כמו כן, נתקלתי פעמים מעטות בבעיות תקשורת איתן.

תקינה כאשר ממשק הסמארטפון בעברית, צילום: יח"צ

Bose גאה מאוד בטכנולוגיית ה-CustomTune שהיא שילבה כאן, זאת מודדת ומזהה את התעלה באוזן של המשתמש באמצעות צליל המתקבל במיקרופון. המצב הזה מתבצע בכל פעם ששמים את האוזניות באוזניים. מה שאומר, שהסאונד מתואם ברמה האישית. קשה לי לדעת אם הטכנולוגיה הזאת עובדת או לא, אבל אני יכול להגיד שה-QuietCofort EarBuds 2 פשוט מציעות צליל מצוין שמאפשר לשמוע את הפרטים, הוא מספק חמימות ועם באס מורגש. Bose גם מתגאה שהאוזניות יודעות להתאים את עצמן לכל דיסטורשן ואכן הצליל נשמע נהדר, גם ברמות הגבוהות, אני בכלל לא הגעתי לווליום המקסימלי שלהן ובהרבה אוזניות אני מרגיש שאני מגיע אליו מהר.

Bose מוכרת בזכות טכנולוגיית סינון הרעשים האקטיבית (ANC) המצוינת שלה. ה-QuietComfort EarBuds 2 הצליחו לשמור אותי בתוך בועת השקט שלי, זה פשוט מדהים איך ברגע שמפעילים את מצב ה- Quiet כל הסחות הדעת של הרעשים המונוטוניים נעלמים. ניתן גם לעבור למצב Aware בו אתם מודעים לסביבה.

מבחינת שיחות, Bose שילבה 4 מיקרופונים בכל אוזנייה, אכן שמעו אותי טוב, אבל רעשי רקע שהיו כאשר הסתובבתי ברחוב או בסופר גם נשמעו בצורה ברורה וזה מפריע לשיחה. במקומות שקטים שמעו אותי טיפונת רחוק, אבל עדיין בצורה ברורה.

סוללה: QuietComfort EarBuds 2 – מוזיקה ל-24 שעות

האוזניות מספקות עד 6 שעות האזנה, כאשר יחד עם מארז הנשיאה מקבלים 24 שעות של מוזיקה. טעינה של 20 דקות לאוזניות מספקת עד 2 שעות עבודה. מארז הנשיאה כולל רק חיבור טעינה מסוג USB-C ואין כאן טעינה אלחוטית.

בשורה התחתונה, ה-QuitComfort EarBuds 2 של Bose מציעות את סינון הרעשים האקטיבי מהטובים ביותר בשוק, לצד איכות צליל מעולה במוזיקה ועיצוב נוח וקומפקטי יותר מהדור הקודם. מצד שני, חסרה כאן טעינה אלחוטית, אין תמיכה בשני מכשירים במקביל והייתי שמח למעט שיפור באיכות השיחות, למרות שהיא עדיין טובה.

מחיר: 1,300 שקלים (יבואן רשמי ניופאן).

פורסם באתר The Gadget Reviews.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר