בחנויות יימכרו קטגוריות מוצרים רבות ומגוונות ביניהן כיסויים, כבלים, מטענים, מוצרים לרכב, סוללות נטענות, רמקולים, אוזניות, פופסוקט, כיסויים לאיירפודס ועוד. המוצג העיקרי בכל חנות הוא "קיר כוח" באורך של 10 מטרים שעליו מאות רבות של כיסויים פתוחים בעיצובים שונים שמאפשרים לקהל לראות ולחוש את המגוון כולו ולבחור את הכיסוי המועדף עליו.
שיתוף הפעולה הראשון הינו ״קולקציית הטאטו״ – עיצובים בלעדיים של אמני הקעקוע המובילים בארץ: אדית פיינטס ואביהו בין גידה מסטודיו GIDA שעיצבו כיסויים מיוחדים עבור הרשת. בנוסף, יוצעו ברשת מותגי מעצבים כגון Guess, Karl Lagerfeld, Polo – מוצרים שעד עתה לא ניתן היה להשיג בישראל.
לצד זה, בניגוד לאיידיגיטל שפנתה למשתמשי אפל בלבד, ב-goodiz יימכרו מוצרים המתאימים גם למערכת הפעלה אנדרואיד של המותגים והדגמים המובילים בשוק כדוגמת סמסונג ושיאומי, לצד מוצרים המתאימים לאייפון.
"החלטנו למנף את המומחיות והידע הרב שנצבר באיידיגיטל, לבניית פתרון קמעונאי ייחודי מסוגו בארץ, ולהשיק רשת חדשה המשלבת בין ערכי איידיגיטל של איכות ומקצועיות לערכים החדשים של רשת goodiz של מגוון וצבעוניות", אומרת איילת צרפתי-רוזן, מנכ"לית איידיגיטל. "באמצעות הרשת החדשה נוכל להגיע לקהל חדש שפחות נחשף לאיידיגיטל ולא רק לקהל של משתמשי אפל״.
אתר יעודיטעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו