נבחרת איראן פרסמה מסר יוצא דופן של שלום, כבוד ואחווה בין עמים לאחר המשחק מול בלגיה במסגרת שלב הבתים במונדיאל 2026 בלוס אנג'לס, שהסתיים בתיקו 0:0. בסיום ההתמודדות הותירה הנבחרת פתק בכתב יד בחדר ההלבשה, בו נכתב בין היתר: "מי ייתן ושלום, כבוד וידידות ישררו בין כל האומות".
ההודעה פורסמה על ידי התאחדות הכדורגל האיראנית (FFIRI), וכללה התייחסות גם למסורת ההיסטורית של המדינה: "מאיראן העתיקה של לפני אלפי שנים ועד איראן של היום, רוח איראן נותרת חיה ויציבה. הגענו ללוס אנג'לס בגאווה, התחרינו בכבוד ונעזוב בכבוד".
בהמשך המסר הודו השחקנים והצוות לקהל האיראני: "תודה לכל איראני שהעניק את ליבו, קולו ונשמתו למען איראן לאורך 180 הדקות הללו".
המסר החריג מגיע על רקע תקופה מתוחה סביב השתתפותה של איראן בטורניר, שכללה קשיי כניסה לארצות הברית, הגבלות תנועה ואי ודאות ביטחונית סביב הנבחרת. איראן שובצה לטורניר לצד בלגיה, ניו זילנד ומצרים, ועד כה רשמה שני משחקי תיקו. משחקה הבא ייערך מול מצרים בסיאטל.
במקביל, גורמים בטורניר ממשיכים לעקוב אחר סוגיית תנאי הנסיעה של הנבחרת, לאחר שנקבעו עבורה מגבלות חריגות המחייבות אותה להיכנס ולצאת מארה"ב בלוחות זמנים מצומצמים. בפיפ"א ובמערכת האמריקנית מתקיימים דיונים לגבי הקלות אפשריות בהגבלות, אך נכון לעכשיו הנבחרת ממשיכה להתמודד עם תנאים לוגיסטיים מורכבים במיוחד לאורך הטורניר.

![[object Object]](/wp-content/uploads/2021/01/27/08/מורידים.-נכנסים.-מתאהבים.-דף-כתבה-מובייל.png)
