"מועדון קטן": הפרידה החמוצה-מתוקה של קיליאן אמבפה מפ.ס.ז'

לקול שריקות בוז אבל גם מחוות מהאולטראס, הכוכב הצרפתי ערך את ההופעה האחרונה שלו במדי הקבוצה וכבש בהפסד 3:1 לטולוז • בעולם נדהמו מהאוהדים שלא כיבדו את החלוץ: "ככה הם מחזירים לו?" • וגם: האם לואיס אנריקה סגר חשבון?

קיליאן אמבפה הודיע: "אני עוזב את פריז סן ז'רמן"

קיליאן אמבפה ערך אתמול (ראשון) את ההופעה האחרונה שלו במדי פ.ס.ז', כאשר כבש שער בהפסד 3:1 של הקבוצה לטולוז בליגה הצרפתית, במשחק שנערך בפארק דה פראנס.

כצפוי, הקבוצה לא ערכה לשחקן טקס פרידה, וביציעים המחוות כלפיו היו חלוקות. האולטראס של המועדון אמנם כיבד את אמבפה עם דגל פריסה אדיר וקריאות עידוד, אבל חלק מהאוהדים החליטו לשרוק בוז לכוכב שניהל מערכת יחסים מורכבת עם הקבוצה, וכעת צפוי לחתום הקיץ בריאל מדריד. 

המאמן לואיס אנריקה, מרבה להתראיין בשבחו של הכוכב הצרפתי, אבל דווקא אתמול, למרות חוסר החשיבות של המשחק הוא החליט לא להוציא את אמבפה בחילוף - ולמעשה מנע את ה"סטנדינג אוביישן" עבור החלוץ. אחרי המשחק הוא הסביר: "בכל פעם שהוצאתי אותו, זה גרם לסערה ואנשים התעצבנו. אם הייתי מוציא אותו בדקה 85, היו באים אליי בטענות".

שריקות הבוז של חלק מהאוהדים לאמבפה גררו תגובות קשות בעולם. "אין סיכוי שאוהדי פ.ס.ז' באמת שורקים בוז לאמבפה, הוא היה השחקן הכי טוב שלהם, הוא גם נשאר שם יותר ממה שהיה צריך וככה הם מחזירים לו? מועדון כל כך קטן", נכתב ברשתות החברתיות.

קיליאן אמבפה, צילום: AFP

לאמבפה, מלך השערים של פ.ס.ז' בכל הזמנים, יש העונה כבר 44 שערים ו-10 בישולים ב-47 משחקים בכל המסגרות. הוא שיחק במועדון 7 עונות בסה"כ אחרי שנרכש ממונאקו. 

בעיר האורות כמובן ידעו מעזיבתו של אמבפה, אך בצרפת דווח כי הם הופתעו מהתזמון שבו אמבפה פרסם את הסרטון. ההודעה שהתפרסמה ברשתות החברתיות שלו ולא באלה של אלופת צרפת, ככל הנראה לא היתה מתואמת עם המועדון.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
אוהדי פ.ס.ז' במחווה לאמבפה, צילום: EPA
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר