"הוא כישלון": קיליאן אמבפה חוטף אחרי ההדחה מליגת האלופות

כוכב פ.ס.ז' נצלב בתקשורת הספרדית: "הוא זה שצריך את ריאל מדריד כדי להציל את הרקורד המחו*** שלו" • "עוזב את פריז בלי כלום", סיכמו באיטליה • "חסרה לו אש", נכתב ב"ל'קיפ" הצרפתי

אוהדי אייאקס תוקפים מפגינים פרו פלשתינים באמסטרדם

הכדורגל האירופי כבר לא יכול לחכות להכרזה הרשמית, לאחריה קיליאן אמבפה יהפוך לשחקנה של ריאל מדריד וישדרג אותה עוד יותר. עם זאת, אחרי ההפסד אתמול (שלישי) לדורטמונד וההדחה מליגת האלופות, כוכב פריז סן ז'רמן לא יאהב לפתוח את העיתונים שקוטלים אותו, בספרד, באיטליה ובצרפת.

"ריאל מדריד לא צריכה את קיליאן אמבפה", הבהיר אחד הפרשנים בתוכנית סיכום המשחק בערוץ הספורט הקטלוני, "זה הוא שצריך את ריאל מדריד כדי להציל את הרקורד המחורבן שלו". בעיתון הספרדי "ספורט" היו קצרים יותר, אבל עניינים וחריפים מספיק כשהכריזו בכותרת, מעל תמונתו של החלוץ הצרפתי: "אמבפה, כישלון".

גם ב"ל'קיפ" הצרפתי לא חסו על אמבפה: "חסרה לו אש", וב"אס" הספרדי הוסיפו: "איזה חושך, תם עידן אמבפה בפריז". בגאזטה דלו ספורט האיטלקי גם סיכמו: "נפרד (מפריז) ללא תהילה", וב"קוריירה דלו ספורט" הוסיפו: "עוזב את פריז ללא כלום".

אמבפה עצמו נראה עצבני בסיום המשחק, וענה לעיתונאים בחוסר סבלנות. כשנשאל: "קיליאן, האם עכשיו תחזיק אצבעות לריאל מדריד בליגת האלופות?", הכוכב הצרפתי הפתיע בתגובה מזלזלת במיוחד. צפו.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

גם הבעלים של פ.ס.ז' היה חסר סבלנות לעיתונאים. הוא התפרץ ועקץ את העיתונאי ששאל אותו על עתיד המאמן לואיס אנריקה: "מה יקרה עם לואיס אנריקה? איזו שאלה זו בכלל? אתה מבין בכלל בכדורגל". אחר כך הוסיף קצת יותר בצנעה: "היינו בטוחים שאנחנו עולים לגמר ואכזבנו את עצמנו". 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר