הקבוצה הגרמנית במסר מרגש: "רוצים שוב להסב את תשומת ליבכם לחטוף הירש גולדברג-פולין"
לא בפעם הראשונה: ורדר ברמן פרסמה הודעה רשמית ובה הביעה תמיכה בישראל ובהחזרת החטופים: "שחררו אותם עכשיו" • אוהדיה הניפו שלט תמיכה ביציע במשחק היום מול בורוסיה מנשנגלדבאך
,עודכן
0השמעה
מרגש.אחת המדינות שהביעו הכי הרבה תמיכה בישראל במהלך מלחמת חרבות ברזל היא ללא ספק גרמניה, והמחוות הבלתי פוסקות בספורט ובכדורגל הגרמני בפרט, ממשיכות.
היום (שבת) ולא בפעם הראשונה, אוהדי ורדר ברמן הניפו שלט במהלך משחק הליגה של הקבוצה מול בורוסיה מנשנגלדבאך ובו נכתבה הסיסמה המוכרת: "החזירו אותם, עכשיו".
גם המועדון שחרר הודעה רשמית לפני פתיחת המשחק, ובה נכתב: "ברצוננו להפנות שוב את תשומת הלב לגורלו של אוהד ורדר ברמן הירש גולדברג-פולין וללמעלה מ-130 חטופים נוספים. ורדר ברמן עומדת לצד האוהדים שלה ודורשת: שחררו אותם".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו