מהפך אחרי 42 שנה, וחוזה שיבוטל תוך יומיים? דרמה במועדון הפאר

הנשיא הנצחי של פורטו הובס בבחירות על ידי מאמן העבר אנדרה וילאש בואש • המאמן סרג'יו קונסייסאו חתם על הארכת חוזה רגע לפני הבחירות בכפוף לניצחון הנשיא המכהן, וכעת עלול לעזוב

יורגן קלופ מדבר על ארנה סלוט כיורשו האפשרי בליברפול / Sky Sports

רגע היסטורי נרשם בכדורגל הפורטוגלי, כאשר בפורטו, אחד המועדונים הגדולים והמעוטרים במדינה, התחלף הנשיא אחרי לא פחות מ-42 שנה. הנשיא משנת 1982 ז'ורז'ה נונו פינטו דה קוסטה הובס לחלוטין על ידי אנדרה וילאש בואש, מאמן העבר של הקבוצה שקיבל כ-80% מהקולות.

וילאש בואש בן ה-46 נחשב בתחילת העשור הקודם לאחד המאמנים המבטיחים בעולם. הוא זכה עם פורטו בליגה האירופית ב-2011 ואז עבר לאנגליה, שם לא הצליח כמאמן צ'לסי וטוטנהאם. בפורטו כמובן עבד תחת פינטו דה קוסטה, וכעת יחליף את מי שכיהן בעמדת הנשיא מאז שווילאש בואש היה בן 5.

מעבר לסגירת המעגל של הנשיא החדש, סיפור גדול לא פחות נוגע למאמן הקבוצה. סרג'יו קונסייסאו חתם יומיים לפני הבחירות עם פינטו דה קוסטה על חוזה חדש עד 2028, שתקף רק במקרה שהנשיא המכהן מנצח בבחירות. כעת, לאחר התבוסה, ייתכן כי קונסייסאו שמאמן את המועדון מאז 2017 ימצא את עצמו בחוץ.

לשני הצדדים יש אפשרות לבטל את החוזה בחינם, וזה גם ככל הנראה מה שיקרה. על פי מספר דיווחים, לווילאש בואש יש תכניות אחרות בנוגע לעמדת המאמן עם כניסתו לתפקיד.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
אנדרה וילאש בואש חוגג את בחירתו לנשיא פורטו,
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר