צמד, בישול ואצטדיון מפוצץ: ליאו מסי ממשיך לשבור שיאים בארצות הברית

הפרעוש משך כמות צופים ששברה שיא בן 22 שנה, והוביל את אינטר מיאמי לניצחון 1:4 • אלה מספרי העונה של הארגנטינאי, אחרי שקבע רצף שמעולם לא נראה ב-MLS

יורגן קלופ מדבר על ארנה סלוט כיורשו האפשרי בליברפול / Sky Sports

65,612 צופים הגיעו הלילה (בין שבת לראשון) לראות מקרוב את ליאו מסי, שיחד עם קבוצתו אינטר מיאמי התארח אצל ניו אינגלד רבולושן. שיא הצופים של ניו אינגלנד שנקבע במשחק האליפות ב-2002 (כ-61 אלף צופים) נשבר בזכות הפנומן הארגנטינאי, שסיפק משחק מופלא עם צמד, בישול וניצחון 1:4.

מיאמי ספגה כבר אחרי 37 שניות, אולם אז הפרעוש התעורר. הוא כבש את שני השערים הראשונים של קבוצתו ובסוף גם בישל לחברו הטוב לואיס סוארס. מסי סופר תשעה שערים וארבעה בישולים בשבע הופעות עד כה העונה בליגה, והפך לראשון בתולדות ה-MLS שמעורב ביותר משער אחד בחמישה משחקים רצופים.

ליאו מסי עם לואיס סוארס, צילום: AFP

מעבר לשיא הקהל והרצף הייחודי, גם הטבלה מחייכת למסי. אחרי שפספס את הפלייאוף בשנה שעברה, בעיקר כי הגיע רק באמצע העונה, כעת הארגנטינאי מוליך את טבלת המזרח עם 21 נקודות מ-11 משחקים כשסינסינטי השנייה רחוקה שלוש נקודות ומשחק חסר.

מאמנו לשעבר בברצלונה וכיום במיאמי, טאטה מרטינו, אמר: "אוהדים בכל מגרש באים כדי לצפות ולעודד את ליאו מסי, אבל אז הם רוצים שהקבוצה שלהם תנצח. האווירה בכל עיר נותנת לנו מוטיבציה. אנחנו מתמודדים יפה עם ההתרגשות שיש לכל קבוצה לקראת מפגש איתנו, זה שיעור מהשנה שעברה".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
ליאו מסי עם לואיס סוארס, צילום: EPA
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר