הרגיז, ליהטט וניצח: הפלא הטורקי סוחף את ריאל מדריד

בגיל 19, בהופעת הבכורה שלו בלה ליגה, ארדה גולר סידר לבלאנקוס 0:1 על סוסיאדד ופער של 14 נקודות בצמרת • "נגע בו מלאך", היללו בתקשורת הספרדית

יורגן קלופ מדבר על ארנה סלוט כיורשו האפשרי בליברפול

ריאל מדריד דוהרת לאליפות ה-36 שלה, אחרי שאתמול בלילה (שישי) ניצחה את ריאל סוסיאדד 0:1 ופתחה פער של 14 נקודות בצמרת, פער שלסגנית ברצלונה אין סיכוי ממשי למחוק. לבלאנקוס הספיק הרכב פותח משני כדי לאסוף את שלוש הנקודות, ולמקד את הזרקור על ילד הפלא הטורקי ארדה גולר, שכבש את שער הניצחון.

הוא רק בן 19, וזו היתה עבורו הופעת הבכורה בלה ליגה, אבל גולר, שלבטח עוד יזכה למשחקי מילים מתאימים על שם משפחתו, עשה הכל על המגרש עד שהוחלף בדקה ה-68. בסיום הוא זכה לסופרלטיבים, אבל קודם כל הוא הרגיז את כולם, כשספגד כרטיס צהוב מיותר כבר בדקה ה-15. זה לא השפיע עיליו.

בהמשך, מעבר לשער הניצחון, גולר ליהטט, עבר שחקנים עם הקפצות מעל הראש, סיחרר את הגנת סוסיאדד וירד לבסוף מהמגרש לקול מחיאות הכפיים של האוהדים בסן סבסטיאן. "יש לו יכולות יוצאות דופן. הוא מתפתח בסבלנות ויהיה משמעותי מאוד בעתיד, אין לי צל של ספק", אמר המאמן קרלו אנצ'לוטי.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

בתקשורת הספרדית היללו: "זה נראה שנגע בו מלאך", נכתב ב"אס", "זה השחקן שריאל חיכתה לו. הוא הצדיק את ההחתמה שלו". גם ב"מארקה" שיבחו: "הוא נבחר בצדק לאיש המשחק. מה שהוא עשה על המגרש זה סימן נהדר להמשך".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר