אוהדי ברצלונה תוקפים את לואיס פיגו בקלאסיקו 2002

"חבורה של ליצנים": מנצ'סטר יונייטד הסתבכה בחצי גמר הגביע האנגלי, ברשת צחקו על חשבונה

הקבוצה של אריק טן האח שמטה יתרון 0:3 מול קובנטרי מהצ'מפיונשיפ ונגררה להארכה ופנדלים • הגולשים חגגו על חשבונה למרות שלבסוף ניצחה: "מה, הם שיכורים? איך הם איבדו את היתרון הזה"

מנצ'סטר יונייטד נראתה כמי שמטיילת לגמר הגביע האנגלי, אחרי שירדה למחצית חצי הגמר מול קובנטרי ביתרון 0:3. המון בתוספת הזמן, פנדל לזכות קבוצת הצ'מפיונשיפ השלים קאמבק מדהים ל-3:3 והמשחק נכנס להארכה, מותיר את שחקני השדים האדומים המומים ומבויישים.

למרות שלבסוף יונייטד ניצחה בדו קרב פנדלים (למרות שקסמירו החמיץ את הבעיטה הראשונה), הבדיחות על חשבונה החלו לרוץ. "מה הם שיכורים? איך הם איבדו את היתרון הזה", החלו אוהדי הקבוצה לבכות ואולי גם לצחוק על הגיבורים שלהם ברשתות החברתיות. "זו חבורה של ליצנים", הוסיף גולש נוסף וצירף תמונה בהתאם. 

"מנצ'סטר יונייטד הפכה לניסוי חברתי, אבל עוד לא נקבע אם מטרתו היא לגרום לנו לצחוק או לבכות", המשיכו הגולשים לעקוץ את הקבוצה של אריק טן האח, וכאמור גם הניצחון על קובנטרי לא חיפה על הבושה, אחרי הכל 21 מקומות וליגה אחת מפרידים בין הקבוצות. "תפסיקו לעשות את מה שאתם עושים, ובואו פשוט נצחק על יונייטד", נמשכו הבדיחות.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו