ירידה לצורך עלייה? האופציות של מנור סולומון לקראת העונה הבאה

שחקן הכנף יסיים בקרוב עונה נוספת בפרמייר ליג שבה מיעט לשחק בגלל פציעה קשה  • הישארות בטוטנהאם, חזרה אחורה לקבוצת תחתית באנגליה או השאלה לליגה קטנה יותר – מה תהיה התחנה הבאה של הכישרון הישראלי בן ה-24?

סולומון במדי טוטנהאם בתחילת העונה הנוכחית. צילום: EPA

מנור סולומון חווה בשנתיים האחרונות תקופה לא פשוטה. אחרי שהושאל לפולהאם בתחילת העונה שעברה, חווה פציעה ארוכה וחודש אחד של יכולת מרשימה, בקיץ האחרון הוא חתם בטוטנהאם בתקווה לעשות את קפיצת המדרגה שחיכה לה. לצערו הוא בקושי שיחק בעונה הנוכחית, ערך 6 משחקים בכל המסגרות, בהם שותף רק ב-280 דקות ונמצא בימים אלה בתהליך שיקום מתיש ודי מתסכל אחרי פציעה קשה. לקראת סיום עונת 2023/4 נראה כי עומדות בפניו מספר אופציות.

להישאר בטוטנהאם ולהתחיל מאפס. החתימה בטוטנהאם הייתה עבור סולומון הגשמת חלום. הגעה בגיל 24 לקבוצת צמרת בכדורגל האירופי היא דבר משמח עבור כל שחקן, אבל לצערו הפציעה שעבר והצורה שיחזור ממנה תגרום לכך שהוא יצטרך שוב להוכיח את עצמו. גם במצב בריאות תקינה הוא לא היה מיועד להיות שחקן הרכב אצל התרנגולים וכעת, מצבו יהיה אפילו קשה עוד יותר, בטח ובטח כשטוטנהאם קרובה להבטיח את מקומה בליגת האלופות בעונה הבאה. סולומון יצטרך להילחם קשה על מקומו ולהתחיל מאפס לצד שחקני הכנף שנמצאים עכשיו בסגל ואלה שצפויים להגיע בחלון ההעברות של הקיץ.

לחזור בהשאלה לפולהאם או לקבוצה קטנה יותר באנגליה. כשסולומון חזר מהפציעה הארוכה הקודמת שלו באמצע העונה שעברה, הוא סיפק חודש מדהים. הוא כבש חמישה שערים ב-5 משחקים ברצף במדי פולהאם, עלה לכותרות והוכיח לעצמו שהוא יכול לשחק גם בליגה הטובה ביותר בעולם. לאחר מכן, כשנודע כי הוא לא בטוח אם ברצונו להמשיך בקרייבן קוטג' כמות הדקות שלו ירדה, אבל בפולהאם או בקבוצות בסדר הגודל שלה כדוגמת נוטינגהאם פורסט, ברנטפורד וכו', סולומון יכול לקבל הרבה יותר דקות וייתכן כי זו האופציה הטובה ביותר עבורו.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

לצאת בהשאלה לליגה קטנה יותר. לא מעט שחקנים שעוברים פציעות קשות או מתקשים להשתלב במועדונים באנגליה, לעיתים עושים צעד אחורה בקריירה כדי שיוכלו לאחר מכן לעשות שוב שני צעדים קדימה. סולומון יכול לצאת לשחק עונה אחת בליגה קטנה יותר ופחות אינטנסיבית כדי לחזור לכושר משחק מלא, לראות שהוא יכול לעבור עונה שלמה בלי להיפצע ואז כשהביטחון שלו יחזור אליו, יוכל לשוב לבמה הגדולה ביותר בכדורגל העולמי. הליגה ההולנדית יכולה להיחשב כאופציה לא רעה בכלל עבורו. שישאל את מרטין אודגור.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר