אחרי ההתרסקות: האופציות של מוחמד סלאח לעונה הבאה

החלוץ ששבר שיאים במדי ליברפול נראה כבוי, והתחושה היא שהגיע הזמן להיפרד מהמרסיסייד • האם יישאר באירופה באחת הליגות הגדולות או שיחפש את הכסף הגדול באחת מליגות הנוחות?

אוהדי ריאל מדריד חוגגים באולד טראפורד

ליברפול ספגה אתמול (חמישי) עוד מהלומה, כשהודחה מהליגה האירופית כבר בשלב רבע הגמר על ידי אטאלנטה. הקבוצה המלהיבה נראתה כבויה, כולל מלך השערים שלה מוחמד סלאח, שאמנם כבש, אבל הרבה להחמיץ ובכלל נראה לאחרונה כמי שהראש שלו בכל מקום חוץ מהמרסיסייד.

למרות הכל, המצרי בן ה-31 עדיין מבוקש ולא צריך לפסול על הסף אף הצעה. ריכזנו לכם את שלוש האופציות הכי טובות שעומדות מולו לקראת עונת 2024/2025.

להישאר בליברפול. סלאח אמנם השיג כל תואר אפשרי עם האדומים מהמרסיסייד, ברמה הקבוצתית וברמה האישית, אבל נראה שהעזיבה של יורגן קלופ וההתרסקות הקבוצתית העונה הרדימה אותו. למרות שהדיבורים העיקריים הם על עזיבה, ייתכן שמאמן חדש יצליח להדליק מחדש את המצרי, שיכול להמציא את עצמו מחדש גם במדי ליברפול.

מעבר לברצלונה. רוברט לבנדובסקי כבר לא סוחב כבעבר, הכשרונות הצעירים מחפשים מודל לחיקוי שיעזור להם להשתפשף ברמות הגבוהות ואין כמו אתגר חדש לכוכב מתבגר, בעיקר במקום בו הוא רצוי. ברצלונה כבר גילתה עניין רב בסלאח בעבר הלא רחוק, והיא עשויה להיות היעד הכי קורץ מבחינתו, אולי היחיד שישאיר אותו ברמות הגבוהות של אירופה. 

סלאח עם קלופ. יעזבו יחד?, צילום: AFP

 

להתעשר בסעודיה. למרות שגם ה-MLS מושכת מאז הצטרפותו של ליאו מסי, נראה שהליגה הסעודית, למרות רמתה הנמוכה, יכולה להיות זאת שתמשוך אליה את סלאח. כמוסלמי מאמין הוא בוודאי ירגיש בבית, שלא לדבר על סכומי העתק שאחת הקבוצות הגדולות בממלכה העשירה תשמח לרפד איתם את הכיסים שלו. אמנם בפועל זו תהיה פרישה מהכדורגל התחרותי, אבל ייתכן שהמצרי כבר שבע מהכל ורוצה ליהנות בשנים האחרונות שלו כשחקן פעיל.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר