בוז צורם וכרטיס צהוב שני בפנדלים: משחק משוגע לשוער נבחרת ארגנטינה

אמיליאנו מרטינס, שהפך לאיש השנוא בצרפת כשהקניט את נבחרתם לאחר גמר המונדיאל, גבר בדו קרב פנדלים על ליל הצרפתית בתום ערב מטורף • האוהדים המקומיים קיבלו אותו בעוינות וניסו לתקוף אותו, הוא הגיב בתנועת השתקה ושתי עצירות שסידרו לאסטון וילה מקום בחצי גמר הקונפרנס ליג • בדרך לשם הוא קיבל צהוב שני במהלך הדו קרב, שלא הוביל להרחקתו • מישהו אמר דז'ה וו מהגמר?

אוהדי ריאל מדריד חוגגים באולד טראפורד / X

הכדורגלן השנוא ביותר על העם הצרפתי אחרי גמר מונדיאל 2022 היה אמיליאנו מרטינס, שוער נבחרת ארגנטינה. כזכור, במהלך חגיגות הזכייה במולדתו "דיבו" מרטינס לעג לנבחרת צרפת כולל עם בובה בדמותו של קיליאן אמבפה. כל זאת אחרי שבאצטדיון עצמו הצמיד לאשכיו את הגביע שקיבל על היותו שוער הטורניר.

היום מרטינס חזר לצרפת עם קבוצתו אסטון וילה, שהתארחה אצל ליל לגומלין רבע גמר הקונפרנס ליג. השוער זכה לקבלת פנים עוינת עם שריקות בוז מחרישות אוזניים שכוונו אך ורק כלפיו. כמו כן מספר אוהדים ניסו להתפרץ למגרש, ככל הנראה כדי לפגוע בו, אך כוחות האבטחה בלמו אותם. זו היתה רק ההתחלה של ערב סוער במיוחד בצפון מערב צרפת.

ליל הפסידה 2:1 במשחק הראשון באנגליה וכבר ראתה את עצמה בדרך לחצי הגמר כשהובילה 0:2 בגומלין. מאטי קאש כבש את ה-2:1 בדקה ה-87 וגרר את המשחק להארכה, שם לא הושגה הכרעה והמפגש הלך לדו קרב פנדלים.

כשניגשים לדו קרבים מהנקודה הלבנה, זה הרגע שבו מרטינס זורח. מעבר לזה שהוא טוב במיוחד בעצירת פנדל, ההתגרויות וההתכמויות שלו מקשות על הבועטים שנגדו. כך היה גם במונדיאל, שם בין היתר הדף פנדל של קינגסלי קומאן בדו קרב בגמר.

אמיליאנו מרטינס מתווכח עם השופט במשחק מול ליל, צילום: רויטרס

"דיבו" הדף את הפנדל הראשון של ליל וסימן תנועת השתקה לעבר כל האוהדים שהגיבו לו בבוז צורם. השופט איבן קרוזליאק שלף לו כרטיס צהוב - השני של מרטינס. למזלו של השוער הוא לא הורחק, זאת משום שלפי החוקה הכרטיסים הצהובים נמחקים לפני דו קרב הפנדלים. באירוע כזה בהחלט שלא נתקלים בכל יום.

לאון ביילי מאסטון וילה החמיץ בעצמו והחזיר את ליל לחיים, אך המילה האחרונה היתה של מרטינס. השוער עצר את הפנדל האחרון של בנז'מן אנדרה ואסטון וילה עלתה לחצי הגמר עם 3:4 בפנדלים. מרטינס, כפי שרק הוא יודע, הגיב בריקוד שנע על הגבול בין מתגרה לעוקצני. כך נראה דז'ה וו מגמר המונדיאל.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר