זינוק לעתיד: האופציות של דניאל פרץ לקראת העונה הבאה

מבט קדימה לתוכניות של באיירן מינכן מלמד שהשוער הישראלי צריך לחשב את צעדיו • האם כדאי לו להישאר במועדון הבווארי או שמא עדיף לו לחפש קבוצה חדשה באירופה • מה תהיה התחנה הבאה שלו?

דניאל פרץ מסתפר לפני המשחק מול ארסנל

ההתלהבות הישראלית מהצטרפותו של דניאל פרץ לבאיירן מינכן בקיץ 2023 כבר שככה. הפציעה הארוכה של מנואל נוייר וגילו המתקדם של סוון אולרייך נטעו תקוות שהשוער הישראלי יפרוץ כבר בעונתו הראשונה באלופת גרמניה לשעבר. בפועל, הוא שיחק במשחק גביע אחד שולי ואת שאר העונה ראה מהספסל במקרה הטוב או מהיציע. כעת זה הזמן לבחון את האופציות של פרץ לקראת עונת 2024/2025.

להישאר בבאיירן מינכן. המאמן תומאס טוכל (שצפוי לעזוב) והשוערים הבכירים, נוייר ואולרייך, בטוחים שהמקום הכי טוב בשביל פרץ זה המועדון הבווארי, כי הוא יכול ללמוד מקרוב מהטובים ביותר ולחכות להזדמנות שלו, שאולי תגיע במצב נתון כבר בעונה הבאה. בפועל, מדובר בהימור מבחינת פרץ, בעיקר שבבאיירן מתכננים להחזיר את אלכסנדר נובל כשוער ראשון תוך שנתיים.

השאלה בבונדסליגה. בטרם השלים את החתימה בבאיירן, קבוצות נוספות בגרמניה לטשו עיניים לפרץ, בעיקר אחרי שעצר שני פנדלים מול המאנשאפט עד גיל 21 באליפות אירופה. הבולטת מביניהן היתה אוניון ברלין, שיכולה להיות אופציה נהדרת להשתפשפות בבונדסליגה. כך הוא גם יכול לשמור את הדלת בחזרה לבאיירן פתוחה.

דניאל פרץ. מה האופציה הכי טובה?, צילום: Getty Images

 

לעבור לליגה אירופית אחרת. למרות שלא שיחק במשך עונה שלמה (למעט אותו משחק גביע), השם פרץ עדיין חם, והוא יכול למצוא לעצמו מקום לפחות באחת מהקובצות שרדפו אחריו בקיץ 2023. אחת מהן היא מארסיי. הקבוצה הצרפתית יכולה להיות במה נהדרת לשוער צעיר, בין אם בהשאלה או במכירה.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

לחזור למכבי תל אביב. זו כנראה האופציה האחרונה שעולה בראש של פרץ, שיודע כי חתימה מחודשת בקבוצה ממנה יצא לגרמניה תהיה זינוק לאחור בקריירה. עם זאת, הצהובים, שרוצים להשתדרג בעמדת השוער, יכולים להפעיל לחץ ולנסות להחזיר את הנכס, עם הפיתוי הגדול - האפשרות לשחק בעונה הבאה בשלב הבתים בליגת האלופות.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר