שחקני לברקוזן חוגגים אליפות היסטורית / מתוך הטוויטר הרשמי של לברקוזן

הכדורגלן שפרש בגיל 22 והפך לנזיר בודהיסטי

אחרי ששיחק במספר קבוצות איטלקיות, קווין לידין נאלץ לתלות את הנעליים בגיל צעיר בעקבות פציעות • לאחר מכן נדד לתאילנד ומצא לעצמו חיים חדשים • כעת הוא מסביר: זו הבעיה בתרבות המערב

סיפור כזה לא שומעים בכל יום. קווין לידין היה כדורגלן שבדי מבטיח שבשנת 2018 הצטרף למחלקת הנוער של בולוניה האיטלקית עם תקווה לקריירה ברמות הגבוהות. שש שנים לאחר מכן הוא מוצא את עצמו בתאילנד ולא ככדורגלן - אלא כנזיר בודהיסטי.

לידין בן ה-25 שיחק בפיזה ובפגאנזה בליגה השלישית באיטליה, כאשר עם הראשונה אף העפיל לליגת המשנה ב-2019. עם זאת פציעות פגעו בהתקדמות שלו ובסופו של דבר גם אילצו אותו לפרוש ב-2021 כשהוא בן 22 בלבד.

בעוד שחקני עבר רבים מחפשים להישאר בעולם הכדורגל בתפקידים שונים, לידין החליט על שינוי כיוון קיצוני. לאחר חופשה בדובאי ששם נתקל במנהגי הבודהיזם, לידין הגיע לתאילנד. שם הוא החל לתרגל מדיטציה ויוגה ומשם הפך למדריך עבור תיירים בקופנגן.

     

הצגת פוסט זה באינסטגרם

           

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Kevin • HAPPINESS‎‏ (@‏‎kevin_lidin‎‏)‎‏

השבדי מרבה לשתף את עוקביו באינסטגרם במסע הרוחני שהוא עובר: "אל תתרשמו מכסף, עוקבים ותארים. תתרשמו מיושרה, צניעות ונדיבות". בפוסט שפרסם בעבר הוא סיפר על ההבדל בין תרבות המערב לבין התרבות שבה נטמע במזרח הרחוק.

"עד שהפכתי לנזיר לא הבנתי את המשמעות של נתינה לאנשים אחרים", הסביר לידין, "כשאתה נותן למישהו מהלב והוא מעריך את זה, שני הצדדים חווים אושר. נזירים מקבלים אוכל ובתמורה נותנים ברכה או מלמדים. לקבל אוכל מאנשים שחיים חיים פשוטים היה קשים, אבל הבודהיסטים מאמינים שאם לא נולדת עם הרבה כסף, אתה צריך לתת עוד יותר כדי שהחיים הבאים שלך יהיו טובים יותר. אנשים במערב חושבים שהאושר מגיע מכסף או דברים חומריים, בגלל הם תמיד רוצים עוד ולא חושבים על אחרים".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו