לראשונה בתולדותיה: לברקוזן אלופת גרמניה | צפו בחגיגות

לעיני האוהדים בבאיי ארנה וחמישה מחזורים לסיום העונה, צ'אבי אלונסו ושחקניו גברו 0:5 על ורדר ברמן ורשמו היסטוריה מרגשת

אוהדי לברקוזן בטירוף, הערב. צילום: AFP

היסטוריה בליגה הגרמנית. בפעם הראשונה בתולדותיה ואחרי עונה מדהימה נטולת הפסדים (לפחות עד עכשיו), לברקוזן הוכתרה לאלופת הבונדסליגה.

צ'אבי אלונסו ושחקניו היו צריכים ניצחון ביתי בבאיי ארנה לעיני הקהל הביתי מול ורדר ברמן ועמדו במשימה עם 0:5 חלק. האדומים-שחורים נהנו משערים של ויקטור בוניפייס בפנדל, גרניט ג'אקה ושלושער של פלוריאן וירץ. לברקוזן מובילה כעת ב-16 נקודות על השנייה באיירן מינכן, חמש מחזורים לסיום העונה.

לברקוזן הציגה לאורך כל העונה כדורגל אטרקטיבי תחת המאמן הספרדי כשאפשר למצוא בסגלה שלה לא מעט סיפורים מרגשים. אם זה אלכס גרימלדו שחקן הכנף השמאלי שגדל בברצלונה ולא קיבל הזדמנות והפך לאחד השחקנים המלהיבים באירופה, אם זה השחקן המקביל אליו באגף הימני ג'רמי פרימפונג ההולנדי שכבר נמצא בפנקסים של המועדונים הגדולים ביותר בעולם, גרניט ג'אקה שעזב את ארסנל והנהיג את הקבוצה ממרכז המגרש וכמובן ילד הפלא - וירץ שסיכויו לקבל את תואר שחקן העונה נראה גבוה מאוד.

האלופה הטרייה של גרמניה יכולה לסיים את העונה עם "טרבל היסטורי". היא תשחק בגמר הגביע הגרמני מול קייזרסלאוטרן וביום חמישי עשויה לעלות לחצי גמר הליגה האירופית כשתפגוש את ווסטהאם בלונדון אחרי שניצחה ביום חמישי האחרון 0:2.

אוהדי לברקוזן, הערב, צילום: EPA
אוהדי לברקוזן, הערב, צילום: רויטרס
אוהדי לברקוזן, הערב, צילום: AP
אוהדי לברקוזן, הערב, צילום: EPA
אוהדי לברקוזן, הערב, צילום: AFP
הבאיי ארנה, הערב, צילום: Getty Images
אוהדי לברקוזן, הערב, צילום: EPA
וירץ וג'אקה חוגגים, הערב, צילום: AFP
ג'אקה בטירוף, צילום: רויטרס
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
שחקני לברקוזן בטירוף, צילום: Getty Images
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר