ניימאר יחזור לברצלונה? / פבריציו רומאנו

לא ליברפול ולא באיירן מינכן: המאמן המבוקש בעולם קיבל החלטה על עתידו

צ'אבי אלונסו, שלא הפסיד משחק אחד בעונת 2023/24, החליט להישאר בלברקוזן לעוד עונה: "זה המקום בו אני רוצה להיות" • למרות ההישארות, הוא צפוי לעזוב בקיץ הבא לאחת האימפריות הגדולות בגלובוס

צ'אבי אלונסו קושר לכל מועדון גדול אפשרי שמחפש מאמן לעונה הבאה. הסעיף בחוזהו שמאפשר לו לצאת בחינם למועדון בו שיחק במהלך הקריירה קישר אותו בצורה כמעט טבעית לבאיירן מינכן ולליברפול, אבל נראה שלספרדי יש תכניות אחרות. 

במסיבת עיתונאים שערך לפני המשחק מול הופנהיים (שבת, 17:30), מאמן לברקוזן הצהיר כי הוא יישאר לעוד עונה בגרמניה: "הייתה לי פגישה נהדרת עם ראשי המועדון והודעתי להם כי אני אמשיך לעוד עונה כאן. זה המקום שאני רוצה להיות בו. העבודה שלי כאן לא הסתיימה, אני רוצה להמשיך לפתח שחקנים ולפתח את המועדון. אני עוד מאמן צעיר וזאת ההחלטה הכי טובה לעתיד שלי. אני בטוח בכך". 

הספרדי המשיך: "אני לא אדבר על ליברפול ובאיירן מינכן. נכון שקושרתי אליהם רבות במהלך התקופה הזאת, אבל אני במקום בו אני רוצה להיות. אני מרגיש שזאת הדרך הנכונה להמשיך ביחד. הדדליין שלי היה השבוע, עכשיו הכל ברור".

ברחבי העולם וברשתות החברתיות כבר הסיקו את מה שמתרחש מאחורי הקלעים. בנוסף לליברפול ובאיירן מינכן, קשר העבר שיחק גם בריאל מדריד, שם קרלו אנצ'לוטי מסיים חוזה בסוף העונה הבאה ונראה כי נשיא הבלאנקוס, פלורנטינו פרס, כבר סיכם עם אלונסו כי הוא יירש את האיטלקי. 

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
צ'אבי אלונסו, צילום: אי.אף.פי
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו