יחד עם כוכב העתיד של ריאל מדריד: אוסקר גלוך נכנס לרשימת המיליונים

באתר "טרנספרמארקט" כללו את הקשר הישראלי בין 11 השחקנים עד גיל 21 , שאינם מחמש הליגות הגדולות, אך שווים הכי הרבה • הסכום המכובד בפנים

אוסקר גלוך. נמצא בדרך הנכונה. צילום: אי.אף.פי

כבר מזמן ברור לכולם שהקריירה הצעירה של אוסקר גלוך עלתה על דרך המלך, וזו רק שאלה של זמן עד שיעשה את קפיצת המדרגה הבאה ויעבור מהליגה האוסטרית לאחת מחמש הליגות הגדולות. הצעות כבר יש, בעיקר מהפרמייר ליג, והכסף הגדול גם עומד לדבר.

ארבעה הרוגים בתאונה במרוץ מכוניות בהונגריה | רשת X

אתר "טרנספרמארקט", שתמיד יודע לתת את האינדיקציות הנכונות, פרסם את רשימת 11 השחקנים המבוקשים ביותר עד גיל 21, שאינם משחקים עדיין באחת מחמש הליגות הגדולות. גלוך, ואולי זה כבר לא מפתיע, תפס לעצמו מקום של כבוד גם שם, כשהוא ניצב שמיני בחבורה.

בראש עומד אנדריק, שחקנה הברזילאי של פלמייראס שיעבור בקיץ לריאל מדריד. הוא כבש כבר שער בכורה עבור נבחרת ברזיל במהלך השבוע האחרון (0:1 על אנגליה) והוא מוערך בשווי של 45 מיליון יורו. איתו בפסגה צמד הפורטוגלים מבנפיקה ז'ואאן נבס ואנטוניו סילבה. 

את החמישיה הראשונה סוגרים אוסמן דמיונדה מספורטינג ליסבון ויוהאן בקאיוקו מפ.ס.וו איינדהובן עם שווי מוערך של 40 מיליון יורו. לאחר מכן יש קפיצת מדרגה בסכומים, כשבילאל אל חנוס (גנק) ויורל האטו (אייאקס) שווים 25 מיליון ו-22 מיליון יורו בהתאמה.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

גלוך, שממוקם אחריהם, כאמור במקום ה-8, מוערך בסכום המכובד של 20 מיליון יורו, שיא במושגים של כדורגלן ישראלי. את הרשימה סוגרים מרטין בטורינה הקרואטי, שאביו מאטה שיחק בבני יהודה בתחילת המילניום (18 מיליון) ולואיס גיירמה הברזילאי ואנטוניו נוסא הנורבגי, שמוערכים ב-17 מיליון יורו כל אחד.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר