התביעה מוכנה: כוכב ברצלונה לשעבר חייב סכום עתק, רשויות המס רודפות אחריו

ביפן טוענים כי בחמש השנים בהם אנדרס אינייסטה שיחק בוויסל קובה, הוא צבר חוב בלתי מבוטל של כ-580 מיליון ין • "הוא היה צריך לשלם מס כמו תושב יפן רגיל ולא עשה זאת"

אינייסטה בין מסי לצ'אבי בימים היפים בברצלונה. צילום: Getty Images

בימים אלה, אנדרס אינייסטה משחק בקבוצת אמירייטס קלאב, נועלת הטבלה בליגה של איחוד האמירויות. הוא משתף שם פעולה, בין השאר, גם עם החלוץ הישראלי דיא סבע. עם רשויות המס ביפן הוא בינתיים לא משתף פעולה, ונראה שהתביעה נגדו כבר מוכנה.

תגובת גיא לוזון לאחר הגרלת שלב הבתים במשחקים האולימפיים | ההתאחדות לכדורגל

כוכבה של ברצלונה לשעבר, שיחק בין 2018 ל-2023 בקבוצה היפנית ויסל קובה, וכבר נקנס בעבר פעמיים על אי הסדרים בתשלומי מס. כעת טוענים ביפן, שאינייסטה צבר חוב של 580 מיליון ין, ששווים 3.5 מיליון יורו. הוא לא היחיד שצפוי להיתבע, אבל חובו הוא הגדול מכולם.

"הוא היה צריך לשלם מס כמו כל תושב יפני רגיל, כיוון שהוא גר כאן מספיק שנים עם המשפחה שלו, אבל הוא לא עשה זאת", טוענים ברשויות המס היפניות, "הוא זוכר היטב שהוא ביקש ושינה את מעמדו לתושב יפן אחרי שהחל לשחק בוויסל קובה".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

אינייסטה בן ה-39 לא מכחיש את הדברים, אבל טוען שהוא נאלץ לשלם מס כפול, גם לרשויות המס ביפן וגם לרשות המקבילה בספרד. "אני בטוח שיימצא לכך פיתרון שישביע את דעתם של כל הצדדים", סיכם הכוכב. עכשיו הוא רק צריך להציל את קבוצתו הנוכחית מירידת ליגה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר