"הראשון במאה ה-21": עומרי גאנדלמן כבש רביעייה במדי גנט, בלגיה בטירוף

הקשר שעבר הקיץ לאירופה לאחר שנרכש ממכבי נתניה סיפק ערב אדיר בניצחון 0:5 של קבוצתו על שרלרואה ורשם היסטוריה חסרת תקדים • ברשתות החברתיות ובתקשורת במדינה לא נשארו אדישים

גאנלדמן, הערב בבלגיה. צילום: AFP

ביום חמישי הקרוב נבחרת ישראל תעלה לאחד המשחקים החשובים שלה בשנים האחרונות כאשר תפגוש את איסלנד בהונגריה בחצי גמר פלייאוף העלייה ליורו 2024.

לפני מספר ימים אלון חזן המאמן של הנבחרת פרסם את סגל השחקנים ולא כלל בתוכו את קשר גנט הבלגית – עמרי גאנדלמן, שעבר לאירופה בקיץ האחרון לאחר שנרכש ממכבי נתניה.

הערב (ראשון) גאנדלמן נכנס להיסטוריה כאשר כבש רביעייה בניצחון קבוצתו 0:5 על שרלרואה כשכבש רביעייה אדירה תוך פחות מ-40 דקות, זאת לאחר שעלה כמחליף בדקה ה-29.

השחקן בן ה-23, שכבש ארבעה שערים בכל המסגרות עד למשחק הערב כולל שניים בשלב הבתים של הקונפרנס ליג והוסיף חמישה בישולים, הכפיל את מכסת שעריו כאמור עם שערים בדקות 41, 48, 56 ו-67. הרביעייה הזו הפכה את גאנלדמן לשחקן הראשון במאה ה-21 שכובש רביעייה כמחליף בליגה הבלגית.

התקשורת בבלגיה כמובן לא נותרה אדישה להישג של גאנלדמן. "גאנדלמן בחגיגת שערים", כתבו ב-HLN. "הוא צריך נגיעה פשוטה בשביל להבקיע. הוא הבטיח ניצחון, כדורגלן מצוין. חרף היתרון, אגב, גנט שלא תלויה בעצמה כרגע מחוץ לשישייה הראשונה ומקום בפלייאוף.ב- nieuwsblad הוסיפו: "מסתבר שהוא יכול להבקיע שלושער כמחליף. חוש המיקום שלו נהדר והיה שווה כאן שלושה שערים, כולם הגיעו כתוצאה מבישולים וממיקום טוב ברחבה".

ב"מארקה" הספרדי, כתבו ש"עומרי גנדלמן הוא המחליף הטוב ביותר בכל העולם. רביעייה בשעה היא משהו בלתי נשכח".

גאנלדמן בטירוף, הערב, צילום: AFP
גאנלדמן, הערב, צילום: AFP
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
גאנלדמן עם החברים, הערב, צילום: AFP
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר