הארי קיין הגיע לבאיירן מינכן כדי לזכות בתארים, אבל בינתיים הוא לא מפסיק לקבוע שיאים חדשים

החלוץ האנגלי ממשיך לעשות את מה שהוא יודע הכי טוב - להבקיע שערים • הוא כבש את השער ה-31 שלו בבונדסליגה בניצחון 2:5 על דרמשטאט וקבע שני שיאים חדשים אותם השווה לפני שבוע • האם יצליח לעקוף גם את רוברט לבנדובסקי?

מאמן טוטנהאם על מצב הפציעה של מנור סולומון // רשת X

המעבר של הארי קיין לבאיירן מינכן לווה בהרבה מאוד הייפ מצד אחד וזלזול מצד שני. החלוץ האנגלי לא זכה בתואר אחד בקריירת הבוגרים שלו, שעד כה הייתה ברובה בטוטנהאם, וכבר במשחק הראשון שלו אצל הבווארים הוא הפסיד את הסופרקאפ הגרמני לר.ב לייפציג. למרות זאת, בכל מה שנוגע לכיבוש שערים, הוא ממשיך להראות שהוא מהטובים בעולם. 

היום (שבת) קיין כבש שוב בבונדסליגה בניצחון 2:5 על דרמשטאט והעלה את מאזנו ל-31 שערים בבונדסליגה, מה שקבע שני שיאים שכנראה ישפר כבר אחרי פגרת הנבחרות. הראשון הוא שיא ליגה - הכי הרבה שערים בעונת בכורה. השני הוא שיא אישי - הכי הרבה שערים בקמפיין אחד אחרי שכבש 30 בפרמייר ליג עם טוטנהאם בעונת 2017/18. קיין הוא הכדורגלן הראשון אי פעם שהבקיע מעל 30 שערים בעונה אחת גם בליגה האנגלית וגם בליגה הגרמנית.

האריי קיין בטירוף, צילום: רויטרס

שמונה מחזורים לסיום העונה, באיירן צמצמה את הפער לשבע נקודות מהמוליכה לברקוזן, אבל נראה שלראשונה מזה 11 שנה היא תנושל מהתואר. קיין עצמו רחוק רק עשרה שערים מהשוואת השיא של רוברט לבנדובסקי, שכבש 41 בעונת 2020/21. 

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

אל 31 השערים שכבש הוא הוסיף גם תשעה בישולים, כולל את השער הראשון במשחק היום לג'מאל מוסיאלה, סך הכל מעורבות ב-40 שערים בבונדסליגה ב-26 משחקים בלבד. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר