אחרי שהוחזר משבי החמאס, ליאם אור התקבל באהבה בגרמניה | צפו בתמונה

בן ה-18 ששהה בעזה במשך 54 ימים ואוהד הפועל תל אביב, התקבל בחום על ידי סט. פאולי מהליגה השנייה בגרמניה במשחק הביתי שלה מול הרטה ברלין

אור ביום השחרור. צילום: AP

בסוף נובמבר, לאחר 54 יום קשים מנשוא, ליאם אור בן ה-18 שוחרר משבי חמאס במסגרת הפעימה השישית של עסקת השבויים. ליאם נחטף ממגורי הצעירים בקיבוץ רעים, שם התגורר כאשר מחבלים שלפו אותו ממיטתו בבוקר ה-7 באוקטובר.

בבוקר המתקפה שוחח ליאם עם בני משפחתו בטלפון, והם סיפרו כי שמעו את הפחד בקולו והיו עדים לרגעי האימה שבהם נלקח באכזריות מחדרו. ליאם הוא אוהד של הפועל תל אביב ובמהלך הזמן שהיה בשבי תמונה שלו עם חולצה של סט. פאולי מהליגה השנייה בגרמניה הופצה ברשתות.

היום (ראשון) הקבוצה הגרמנית אירחה אותו במשחק הבית שלה מול הרטה ברלין ותמונה שלו עם כרזה הוקרנה על מסכי האצטדיון.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר