סוף הסאגה: קיליאן אמבפה הודיע לנשיא פ.ס.ז' כי יעזוב בתום העונה

הכוכב הצרפתי הודיע לנשיא נאסר אל חליפי כי לא יחדש את חוזהו • פבריציו רומאנו מדווח: "תנאי העזיבה עדיין לא סוכמו במלואם אבל הוא יעזוב את פריז בקיץ"

אמבפה. הודיע לפ.ס.ז' על עתידו. צילום: AFP

סוף הסאגה: קיליאן מבאפה הודיע ​​לנשיא פ.ס.ז', נאסר אל חלאיפי, שהוא יעזוב את המועדון כשחקן חופשי. "תנאי העזיבה עדיין לא סוכמו במלואם אבל הוא יעזוב את פריז בקיץ", כך מדווח פבריציו רומאנו.

"כפי שזה נראה, אמבפה יגיע לריאל, אבל שום דבר עדיין לא סגור לחלוטין", סיפר הכתב פטר רצלר מה"אתלטיק" ל"ישראל היום" השבוע. "פ.ס.ז' תצטרך שהרבה דברים יעבדו כדי שהפרויקט שהומצא מחדש יעלה הילוך ללא כישרון מבריק ואיקוני כמו אמבפה".

קיליאן אמבפה. החליט, צילום: AFP

0_eiD5g0Iny3pEeqnJY8

אמבפה הוא המוציא לפועל העיקרי של הקבוצה מעיר האורות. הוא כבש העונה 20 שערים ב־19 משחקים בליגה הצרפתית. כל המשחק עובר דרכו, ואף שלפי התקשורת בצרפת הוא לפעמים לא ממש מצליח להבין את לואיס אנריקה, הוא בסוף האיש הכי חשוב של פ.ס.ז'.

בקיץ האחרון פ.ס.ז' שינתה גישה, היא נפרדה מכוכבים כמו ליאו מסי, ניימאר וסרחיו ראמוס והביאה במקומם שחקנים בפרופיל נמוך יותר, כאלה שיעריכו יותר את מקומם ויעבדו קשה יותר על המגרש. עם זאת, יש פחד גדול מהיום שאחרי אמבפה בפארק דה פראנס.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר