"רק 2% מהכדורגלנים בפרמייר ליג אינם בוגדים בנשותיהם ובחברותיהם"

הדוגמנית האיטלקיה, פאולה סאולינו, טוענת ששכבה עם שלושה שחקנים מהליגה האנגלית ויוצאת להגנתו של קייל ווקר • "קודם כל, אני לא מופתע ממה שקייל עשה", אמרה, "אני מאמינה באמת ובתמים שבגידה היא דבר מאוד טבעי בחיים"

קייל ווקר. כולם כמותו?. צילום: Getty Images

הדוגמנית האיטלקיה, פאולה סאולינו, טוענת ששכבה עם שלושה כוכבים מהפרמייר ליג ומצהירה: "רק שני אחוזים מהכדורגלנים באנגליה אינם בוגדים בנשותיהם ובחברותיהם".

סאולינו יצאה להגנתו של קייל ווקר, שחקן מנצ'סטר סיטי שהודה כי הביא ילד מחוץ לנישואים עם אשתו, עם דוגמנית שאיתה בגד. כוכב מנצ'סטר סיטי התנצל בפומבי לאחר שהודה שעשה "בחירות אידיוטיות והחלטות מטופשות" אחרי שהרומן שלו עם המשפיענית לורין גודמן התפוצץ.

סאולינו, שיש לה 233,000 עוקבים באינסטגרם, טוענת: "היו לי שלוש מערכות יחסים בחיי עם בחורים מהפרמייר ליג שלאחר מכן גיליתי שהם מאורסים או נשואים", אמרה ל"דיילי סטאר", "התאכזבתי אבל שיהיה ברור תמיד שגם לי הייתה מערכת יחסים איתם, ההבדל טמון בבגרות".

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Paola Saulino (@paolinasaulino)

"קודם כל, אני לא מופתע ממה שקייל עשה", אמרה, "אני מאמינה באמת ובתמים שבגידה היא דבר מאוד טבעי בחיים. מה לא בסדר? אולי לבגידה יש ​​רק שם רע אבל זה נורמלי שאנחנו יכולים לרצות דברים אחרים בחיים. למה שזה לא יהיה אותו דבר באהבה?"

"אני בהחלט מזדהה עם ווקר כי 98 אחוז מהכדורגלנים עושים את זה, אולי לא יוצרים חיים מקבילים, אבל קל מאוד להיות מפוזרים סביב שתיים או שלוש נשים וילדים".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
קייל ווקר ומשפחתו, צילום: AFP
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר