מגן דוד לצד צלב קרס ואיבר מין גברי: מפגן אנטישמיות מבחיל נגד קבוצתו של אמיר כבירי

אחרי שאוהדי צליק סניצה הניפו כרזות אנטישמיות כנגד הבעלים הישראלי של ז’רינסקי מונסטאר הבוסנית, הפעם אוהדי ולז’ מוסטאר הניפו כרזה נוראית במהלך הדרבי • לצערו של הישראלי, קבוצתו הפסידה את הקרב העירוני לראשונה מזה שלוש שנים

אוהדי ולז' עם הכרזה המזוויעה. צילום: צילום מסך

האנטישמיות נגד ישראל חוצה יבשות, ערים, ימים ועוד ואנחנו נתקלים בה בלא מעט מקומות ברחבי הגלובוס ולצערנו היא מרימה ראש בימים אלו גם בבוסניה. כשבועיים לאחר שאוהדי צליק סניצה הניפו כרזות אנטישמיות כנגד הבעלים הישראלי של ז’רינסקי מונסטאר – אמיר כבירי – הערב (שני) הגיעה תקרית נוספת ומזעזעת אפילו יותר, כאשר אוהדי ולז’ מוסטאר הניפו כרזה נגד כבירי שגרמה לעצירת המשחק על ידי צוות השיפוט.

בכרזה הופיע דגל ישראל לצד צלב קרס בנוסף לציור של איבר מין גברי. יש לציין כי המשחק הופסק בפעם הראשונה בגלל שימוש של הקהל המארחת בפירוטכניקה ולאחר 20 דקות שחודש, הוא שוב נעצר בגלל הנפת הכרזה המגעילה בנוסף לדגלי פלשתין ביציעים של ולז'. לצערו של כבירי, שחקניו גם נכנעו 3:0 על כר הדשא, הפסד ראשון בדרבי, לראשונה מזה שלוש שנים.

כבירי,

למי שלא זוכר, ב-2015 רכש כבירי 30% ממניות קבוצת הכדורגל של הפועל תל אביב אותה הוא אוהד, קיבל את זכויות הניהול והיה ליושב ראש שלה. אף על פי שהשקיע למעלה מ-50 מיליון ₪, עקב ההסתבכות הפיננסית של הפועל תל אביב החליט בית המשפט המחוזי בתל אביב בדצמבר 2016 להוציא צו הקפאת הליכים ומינה שני נאמנים לניהול הקבוצה ולאיתור רוכשים למועדון. בהמשך התברר כי כבירי העמיד כערבות לרכישת המועדון אוסף יצירות אמנות שהוערך בכ-55 מיליון דולר שהתקבל בצורה הזויה על ידי הבקרה התקציבית של ההתאחדות לכדורגל.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר